Kleinste horloge met lampje?

Ooit een “sport/smart” horloge geleend voor een sportieve prestatie. Zat GPS op, thermometer, koffiezetapparaat, fietspomp, dierentuin, dat soort dingen. Een enorm ding. Geen kans dat ik daar ooit in het dagelijks leven mee ga lopen. Zelf ben ik meer van de 35-39mm horloges. Als sport/klus, niet nadenk horloge heb ik een “kleine” solar g shock. Het enige wat ik mis aan dat enorme ding, zeker in dit seizoen is het “zaklampje” dat er ook op zat. Was geenszins een bouwlamp, maar een klein ledje om nét even in een donker hoekje iets te belichten, zonder de telefoon erbij te hoeven pakken.
Zijn er horloges in ongeveer de afmeting van mijn voorkeur die wél een zaklampje hebben?
Voorkeur voor solar. Liefst niet sport/smart. :sweat_smile:
Goed weekend!

Timex heeft een boel modellen met Indiglo. Dat verlicht de wijzerplaat. Niet echt een zaklamp, maar 't is iets

Maglite Solitaire, compact, licht, spatwaterdicht 1 X AAA

17,95 bij BOL

1 like

Dat zijn gekke horloges. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Ik neem bij gebrek aan (inhoudelijke) reacties in ons anderszins zo actieve forum aan dat een betreffend horloge (nog) niet bestaat?
Misschien tijd om zelf iets te bedenken? Weet iemand waar ik me zou kunnen melden om zelf/samen iets te ontwerpen?

Ken alleen de Victorinox Night Vision. Is alleen niet klein, met 42mm.

Dit iets?
Zoiets lijkt mij veel praktischer.

Niet gek! Thanks!