Kleren maken de Rus

De Russen (Aviator en Buran) die ik in Rusland gekocht heb, kwamen met euh… matige bandjes.

Ik heb onlangs de waarde van de klokjes vrijwel verdubbeld door er een paar knappe bandjes om te zetten. Ziehier het resultaat:

Een mooie zwarte croc band voor de Buran en een donkerblauwe band met wit stiksel voor de Aviator. Weliswaar niet exact dezelfde kleur als de wijzerplaat, maar 't zit er behoorlijk in de buurt !

Ik ben erg blij met het resultaat - opvallend wat een verschil een mooie croc band maakt met het standaard flut-bandje. Een heel ander (en beter!) gezicht. Ik draag ze met nog meer plezier.

Groet
Mark

Ze zIen er chique uit zo, prachtig. Is het wel een zwarte op de Buran? Het lijkt donker bruin op de foto.
Toch mooie klokjes die russen.

Groeten, Tom V.

Tom,

Zeer zeker geen bruin. Blauw - wellicht, maar dan erg donker blauw.
We zijn nog de winkel uitgelopen met een hand vol bandjes, om in het volle daglicht te zien of het zwart of donker blauw was.
Ik denk dat 't echt zwart is. Als 't al donker blauw is, is het voor mij donker genoeg om voor zwart door te gaan :slight_smile:

Groet
Mark

Compliment. Ze zien er geweldig uit.
Waar heb je de horloges gekocht?

Veel plezier er mee.

Gr.JanJ.

Prachtige combinatie ! Goede keuze ! (tu)

Bij de plaatselijke dealer in “Mega Mall, Mitino” (Moscow)
Groet
Mark

MarkV Schreef:

Bij de plaatselijke dealer in “Mega Mall, Mitino”
(Moscow)
Groet
Mark

Thnx, Ik heb helaas de komende tijd geen afspraken in Moskou.

Gr.janJ.

Mooie bandjes aan mooie horloges! Vooral de Buran vind ik apart. (tu)

ik vind de buran ook erg mooi. Totale vormgeving van de wijzerplaat is erg goed gelukt. Veel draagplezier.

ik vind ze best mooi om te zien, en vooral leuk is dat ze onderdeel uitmaken van een geweldige collectie high end horloges! met name de jaquet droz en de reserve de marge vind ik geweldig !

Ook alweer van die prachtige klokken. Mooie foto’s. Dank voor al dat moois. Mijn dag (en nacht) kan niet meer stuk.
Groeten, Ben