Kleur wijzerplaat: reden voor laten liggen?

Ik merk iedere keer als ik een horloge met groene wijzerplaat tegenkom, dat ik wat antiperistaltische bewegingen voel opkomen.

Vrijwel iedere kleur zou ik nog overwegen, maar groen is mij drie bruggen te ver.:grimacing:
Zijn er kleuren wijzerplaat die jullie onpasselijk maken?

3 likes

De SARB017 is een super tof horloge met een groene wijzerplaat. Ik heb altijd de kriebels bij goudkleurige wijzerplaten. :thinking:

Kan mij niet heugen ooit een mooi horloge gezien te hebben met een bruine wijzerplaat…

1 like

Exemplarisch voor mijn afwijking. Ik vind het een wanstaltig lelijk ding.

8 likes

:rofl::rofl::rofl:

Een rode wijzerplaat. No go area.

1 like

Voor mij is de kleur niet per se het enige wat voor mij de doorslag zou geven.
Ik ken bv best mooie horloges met groene of bruine platen. Rood wordt al lastiger…

Deze kan toch wel wat mij betreft.

12 likes

Die linker Tissot van @wbcoupe vind ik zelf erg mooi. Heb al eens een poging gedaan, maar krijg 'm niet losgepeuterd van 'm.:grinning:
https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/optimized/4X/a/1/2/a125056c72471c65494afc92635cdb30c8a8783c_1_690x460.JPG

7 likes

Mooi rood is niet lelijk :crazy_face::sweat_smile:

4 likes

Hmm

Nou deze vind ik erg fraai

Deze lust ik wel
image

Ik hou wel van kleurtjes in de dial :star_struck:

10 likes

Beetje goud moet kunnen :wink:

6 likes

Ik vermoed dat de aversie tegen de kleur groen ook te maken heeft met die rare bewegingen. :face_vomiting:

Zelf zou ik niet snel voor paars gaan, hoewel ik er geen lichamelijke klachten van krijg.

1 like

Ik heb deze knutselaar thuis liggen, ik vind de bruine accenten toch wel leuk zo.

2 likes

Groen vind ik zeker gaaf…vooral bij de onderste…smaragdgroen :blush:

2 likes

In het groen is er maar 1 die mij echt kan bekoren :slight_smile:

13 likes

Persoonlijk snap ik ook niet waarom zo veel mensen de SARB017 mooi vinden. Maar onderstaande zou ik toch wel graag in mijn collectie willen hebben.

12 likes

Niet bij mij en mijn etnische achtergrond. Als ik goud draag ziet het er zo fout uit. :rofl::rofl::rofl:

4 likes

Groen is niet mooi? :flushed::flushed:
De allermooiste kleur wijzerplaat voor Panerai als je het mij vraagt.

8 likes

Dat lijkt op het resultaat op straat van een avondje stappen, inclusief de spetterpatronen.

3 likes