Kleur wijzerplaat: reden voor laten liggen?

Soms compleet roze:

En soms meer zalmroze:

Erg tevreden.

11 likes

Wie heeft die laatste ook alweer?

1 like

Slecht licht ervoor maar soms groen en soms wat meer paars, beetje verdeeld over de plaat. Kan het groen in deze plaat niet lelijk vinden

3 likes

In zoverre, er zijn gewoon kleuren die mij onpasselijk maken. Geel, hard paars, brandweerwagen-rood en oranje. Gifgroen ook.

Zachte groenen zoals mos- en English-racing groen dan weer niet, die vind ik mooi. Zo vind ik navy-blauw mooier dan helblauw, dus er begint zich een patroon af te tekenen: Iets gedekte kleuren, aub. De harde en schreeuwerige doen het niet voor me. :slight_smile:

1 like

Ok ok ok die mag ook. Alhoewel ik die roman numerals wel net iets toffer vind :wink:

1 like

:neutral_face:

tumblr_mq6jqfE2o21qbdffto6_250

1 like

Het kan aan de foto’s liggen, maar de Roman van @Rolopalooza heeft gewoon “mooier groen” als het ware. Neigt iets meer naar olijf. De jouwe is nogal hard, en dat vind ik niet mooi.

Daar komt bij dat Roman numerals op een dress horloge tof zijn. :slight_smile:

3 likes

Ik ben zelf ook niet zo’n fan van groene wijzerplaten.

Deze?

2 likes

Dit snap ik wel.

:full_moon_with_face:

Een niet nader te noemen HF’er heeft mij ooit de normen van een dress horloge aangeleerd en nu kan ik een Day-Date niet meer als dress omschrijven. Dat is gewoon een fancy schmancy edelmetalen sport horloge.

For FattyC's eyes only

2 likes

Dat het een dressy sporthorloge is, prima.

Maar als ik 'm dan op een leertje gooi is het plotseling ondanks de lume wel donders dressy.

Want ja, DJ’s, OP’s en DD’s draag je uiteraard niet op een bracelet. Da’s vulgair. Dus die denk ik altijd maar weg. :slight_smile:

https://youtu.be/EPUVstUH22k

1 like

Compromis :joy: :+1:

Ligt er aan.

Maar groen en geel zijn best wel een no go voor mij.
Niet dat ik mij daar groen en geel aan erger of zo, hoor :grin:

Voor ieder zijn eigen smaak :slight_smile:

Ook geen Bahama Yellow?
De wijzerplaat van mijn Halios Is geïnspireerd op de Porsches uit de 1970’s.

8 likes

:grimacing: :zipper_mouth_face: Nope

1 like

Niks mis met groen (althans volgens IWC).

2 likes

Ja die!

1 like

Ik kan eigenlijk best wel heel veel kleuren waarderen! Waar ik echter niet zo van hou is van die gekke camouflage prints en weet ik wat voor een onzin op de wijzerplaat

Groen, wit, geel, oranje, rood, bruin, goud, eigenlijk vind ik enkel zwart en donkerblauw wsy

Ik vind de nieuwe versies met sunburst wijzerplaten van de Sinn 104 niet geslaagd.

Ik heb zelf de witte versie en overweeg er weer een met zwarte dial.

Als de sunburst versies de enige 104’s waren dan had ik er zeker geen gehad.

Groeten,

Noel.

Uitdrukkelijk groen

1 like