Kleuren die "vloeken"

Blauw en groen is boeren-fatsoen, zei mijn oma vroeger. Experimenten, ik vind het wel kunnen eigenlijk.

10 likes

Was dat niet rood en groen? :thinking:

Ik vind je combi wel geslaagd!

2 likes

Lekkere combi hoor.

1 like

Colorblocking is helemaal hip tegenwoordig. Wear it like you own it!!:muscle:t4:

3 likes

Dit is erg mooi!

1 like

Mooi

1 like

Blue and green should never be seen, zoals men wel zegt. Samen met de frase “gentlemen avoid brown to town” van de grootste onzin die ik ken.

Ten eerste wat is groen? Die NATO die je daar hebt, is dat een Sanchez van Miros of zo? Want er zitten tonen goud en bruin in die wel met dat blauw werken. Sterker nog, ik zou 'm eerder als honing-kleurig met inslag van olijf zien dan als groen, als ik strikt in de leer wil zijn.

Die plaat is donker met inslag van koningsblauw, en dan werkt het wel weer. Als je meer richting turquoise of aquamarijn zou zweven zou het als een lul op een drumstel slaan.

Maar goed, ik ben heel erg niet kleurenblind. Misschien lijkt het voor 8% van de mannen hier wel alsof ik aan het raaskallen ben en zien ze twee op elkaar lijkende vlakken kleur. :slight_smile:

4 likes

Grootste probleem krijg je met twee kleuren die dezelfde helderheid hebben. Helemaal wanneer ze complementair zijn.

1 like

Rood en groen gaan prima samen wanneer er voldoende contrast in helderheid is. Maar het is ook een kwestie van smaak.

2 likes

Ik vind een beetje vloeken soms wel mooi.

4 likes

Nee hoor, zelfs mijn vrouw vraagt aan mij “kan dit?” Als het om kleur combinaties in kleding gaat. Terecht natuurlijk…ik moet er naar kijken tenslotte :grin:

1 like

Zeker!

5 likes

Wtf gebeurd hier allemaal??

niets mis met wat gekkigheid :wink:

Deze vloekt btw niet echt toch?

6 likes

Allemaal ouwe mannen die proberen hip te zijn! :disappointed_relieved:

1 like

nou ben ik geen fan van dit soort drukke motieven maar het vloekt zeker niet.

5 likes

Tja, toen ik 17 was liet ik maatpakken maken en nu…? Omgekeerde beweging :thinking:


Een gewone dan ook nog maar… soort van.

1 like

Lekkere strap op die speedy hoor :ok_hand:

2 likes

Deze man probeert jong te zijn/doen (geholpen en/of verblind) door wat alcohol…
Dat is wat anders dan hip :innocent:

1 like