NATOs hebben wel eens een vaste naam voor een kleurencombinatie, zoals de zwart grijze Bond of de zwart/groen/rode classic Bond (?). Ik zoek een NATO strap (19, 20, 22mm) in de kleuren zoals gezien op de Tudor Ranger (zie afbeelding) maar tot op heden heb ik deze nergens weten te vinden. Tudor OEM lijkt me overpriced, mocht dat de enige optie zijn.
Is er iemand die de naam weet van de kleurencombinatie, of een andere manier om deze stijl te bemachtigen?
Voor de hand liggende zoektermen als “Ranger style NATO” en groen rood geel heb ik al geprobeerd.
Dank voor het lezen en bij voorbaat dank voor de moeite
Ps. Ik begrijp dat dit een beetje in het blauw bij gezocht thuis hoort, echter vanwege mijn trustlevel kan ik het daar niet plaatsen.
Bijna perfecte Time only horloge. Vind wel de lume op de minuten wijzer te kort. Ik realiseer me dat de lume net de uren indexen raakt, maar zal me er aan blijven storen.
Hij is voor mij ook nog niet perfect hoor. Lugs vind ik wat lang, zou er n opgelegd logo bij willen zien en crown guards. Maar verder tikt ie voor mij wel veel goeie punten aan.