Kleurrijke Chronographs

Zijn er leuke gekleurde chronographs tot, zeg 1000 Euro?

Heb chrono24 afgezocht, het forum afgezocht, en heb 2 mooie gevonden, maar voor dit jaar boven budget, de zenith el primero, en een breitling chronomat.

Heb zelf een paar leuke gevonden, een maurice lacroix aikon chronograph, een seiko chronograph, een bulova chronograph c, en een model dat in september pas wordt uitgebracht door studio undergr0und.

Nog meer tips?

s-l400

4 likes

1 woord: vintage :innocent:

6 likes

als het echt voor de kleur en leuk erbij is, Swatch heeft daar goed aanbod voor.

2 likes

Dan zeg ik deze :wink:

2 likes

5 likes

Kleurrijk: check.

11 likes

You had me at Invicta.

1 like

Auw. Heb je daar ook de lasbril van de full set bij?

Op de oorspronkelijke vraag: Victorinox had vroeger een leuke chronograaf in de collectie met rode wijzerplaat. Veel te wild misschien voor hedendaagse Zwitserse coolness, ik kan hem niet meer vinden op de Victorinox site. Ik vond hem wel gaaf.

1 like

Thanks, Ik zal even koekeloeren.

Ietsje boven het budget (bijkans het dubbele), maar erg tof idee en dito uitvoering van sympathieke microbrand:

1 like

Sick! Ziet er goed uit. Beetje een trip, zal een feest zijn wanneer je high naar je horloge kijkt.

Dit is de Victorinox, in mijn herinnering was ie feller rood. Misschien is de foto wat weinig flatteus gemaakt. Als je hem mooi vindt, dan evt verder zoeken op Victorinox 241148. Ze hebben ook andere gekleurde chrono’s gemaakt, deze stond mij nog bij. Niet meer nieuw te koop, of je moet ergens NOS op de kop kunnen tikken.

2 likes

Super bedankt.

Kijk eens op de website van Farer die maken ook leuke kleurrijke horloges

Website Farer

2 likes

Zou eens bij Geckota kijken…… ben je voor onder de €400,- klaar

5 likes

Die gele Geckota wilde ik ook opperen. Vind 'm erg gaaf. Afwijkende kastvorm ook wel leuk voor de afwikkeling. Moet even zoeken maar staat wel ergens op m’n wensenlijst…

1 like

In het blauw. Advertentie van Exer staat er al bijna een jaar. Ben je voor€100.00 klaar

1 like

Ben je voor 115 euro klaar. Ik zit er aan te denken deze te kopen voor een hydro mod.

1 like

Deze is heel cool! Ik ga ook is kijken. Hydro mod is met olie als ik mij niet vergis. Dat zou ook goed staan ja.

1 like

Ik kan niks vinden op exer.