Zijn er leuke gekleurde chronographs tot, zeg 1000 Euro?
Heb chrono24 afgezocht, het forum afgezocht, en heb 2 mooie gevonden, maar voor dit jaar boven budget, de zenith el primero, en een breitling chronomat.
Heb zelf een paar leuke gevonden, een maurice lacroix aikon chronograph, een seiko chronograph, een bulova chronograph c, en een model dat in september pas wordt uitgebracht door studio undergr0und.
Auw. Heb je daar ook de lasbril van de full set bij?
Op de oorspronkelijke vraag: Victorinox had vroeger een leuke chronograaf in de collectie met rode wijzerplaat. Veel te wild misschien voor hedendaagse Zwitserse coolness, ik kan hem niet meer vinden op de Victorinox site. Ik vond hem wel gaaf.
Dit is de Victorinox, in mijn herinnering was ie feller rood. Misschien is de foto wat weinig flatteus gemaakt. Als je hem mooi vindt, dan evt verder zoeken op Victorinox 241148. Ze hebben ook andere gekleurde chrono’s gemaakt, deze stond mij nog bij. Niet meer nieuw te koop, of je moet ergens NOS op de kop kunnen tikken.
Die gele Geckota wilde ik ook opperen. Vind 'm erg gaaf. Afwijkende kastvorm ook wel leuk voor de afwikkeling. Moet even zoeken maar staat wel ergens op m’n wensenlijst…