Kleurrijke horloges

De zomer komt er aan, en het ziet er naar uit dat we dit jaar zelf de slingers op moeten hangen. Vakantie zit er niet echt in. Om toch in de zomerstemming te komen ben ik op zoek naar een lekker fout kleurig horloge!

Hier een aantal suggesties van wat ik bedoel met kleurijke horloges. Ik ben benieuwd naar jullie ideeën; wie weet zit er wat voor me tussen.

5 likes

Wat is je budget?

Geen idee waarom, maar ik moet direct denken aan een Squale 1521. Niet te duur en een tikkeltje fout, maar wel heel gaaf (en nog binnen de 1k ook).

Tot 1K in eerste instantie.

Zoek even op instagram, als je dat heb, naar @thedialartist Die heeft vanalles en doet aan custom made enzo :slight_smile:

2 likes

Dat is inderdaad wel heel vet!

1 like

Nou kan niet missen toch?

1 like

De Rainbow natuurlijk. Past dat in je budget?

Zou toch zeker ook even bij Swatch kijken :sunglasses:

1 like

Ach. Ik doe liever kleurrijk zonder al te rare priegeltjes. :slight_smile: Aan mij heb je niks. Die Breitling vind ik wel geinig, maar ik vind die vier Londense metro-borden niet tof. Ik denk altijd dat ie gesponsord wordt door een LUL.

De London Underground Limited, uiteraard. :rofl:

2 likes

Kleurrijk en fout. Ik denk: Invicta.

2 likes

2 likes

Dank voor de tip!
Deze springt wel uit het oog:

1 like

Lekker zomers ding inderdaad :sunglasses::sunglasses::+1:

Ah, de zomer komt er (weer) aan en nu kunnen we weer van alles. Deze toch maar even nieuw leven inblazen, want de zomerkriebels zijn er weer na het werkelijk fenomenaal lekkere weer van gisteren (tenminste, hier in Groningen).

Knal-oranje “Baby Monster” op een Strapcode Super Engineer II. Love it!