Kleurthema rood

Gisteren zette ik mijn Orient Neo 70’s bordeauxrode panda op het forum om een mening te vragen over een band. Er werden toen wat goedaardige grapjes gemaakt over cassis, dr. Pepper en Markplaats. Prima, natuurlijk, ik miste een opmerking over wijn en eentje over kerstsfeer, maar het zette me wel aan het denken.

Als ik namelijk het Wat dragen we vandaag topic doorblader valt me op dat de meeste horloges zwart, wit, blauw, zilver of goud zijn. Okay, we hebben de Alpinisten en die prachtige rose Seiko-plaat van Han, maar verder is het met een lampje zoeken naar andere kleuren.
Ik vind mijn Orient niet lelijk, zoals ik al eerder zei: staat heel goed op een zwarte of bordeauxrode trui, speelt mooi met het licht en inderdaad: met kerst doet ie het prima naast de boom. Maar dit alles neemt niet weg dat ik heel heel zelden rode horloges of bandjes op het forum zie. Ik zoeken naar het topic “kleurthema rood” en verdomd, het bestaat niet! Dus heb ik dat maar aangemaakt. Want woon ik niet in Havana aan de Waal? Het is meteen een manier om te onderzoeken hoeveel die kleur voorkomt onder forummers. Wanneer dit topic bij 5 posts klaar is weet ik genoeg.

Maar nu niet langer gedraald. Show hier uw rode horloges. Bandjes die erg rood zijn mag ook. Ik trap dus zelf af met mijn Orient Neo 70’s panda. Cassis, wijn, Portugees elftal, dr. Pepper en Ron Burgundy. Komt ie.

IMG_3720

13 likes

8 likes

Zo, nu heb je al 2 reacties

5 likes


Subtiel rood :slight_smile:

6 likes

Wat minder subtiel rood :wink:

8 likes

Toevallig, deze is vandaag binnen gekomen.

6 likes


Crosspost

8 likes

…maar subtiel rood kan idd ook :wink:

5 likes

Wat … forummers die grappen maken over rode horloges ??
ik heb deze a 3 jaar en er is nog nooit iemand geweest
die iets zei over vliegenzwam / Cassis of lieveheersbeesjes.

7 likes

En iets minder subtiel:

Het is dus een hele serie, er zijn er nog meer: Alexander Shorokhoff Avantgarde Red Collection

2 likes

4 likes

Oudje…

2 likes

Gefeliciteerd, leuke aankoop! Ken hem verder niet, maar ziet er leuk uit.

Hier kan ik natuurlijk niet achterblijven. :sunglasses:

22 likes

5 likes

5 likes

Mijn 2e crosspost van de dag. Lekker bezig.

1 like

5 likes

2 likes