Klik aan, Klik uit

Heel herkenbaar…
Heb een koffer vol klik uit’s :confused:

Mijn beste,

En ik ken het niet. :smile: :smile: :smile:

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Ik heb het al een keer eerder aangehaald in een topic en ook in dit topic wederom van toepassing:

It’s all about the chase. :smile:

(Waine Carini in zijn autoprogramma “chasing classic cars” )

Succes.

Groet
Herman

1 like

Zonde hoor…
Zo’n prachtig horloge.

Ik zou het nog even aankijken.

Heb je nog een ander horloge in je hoofd
waarmee je hem vergelijkt of zo? Dat je daar
ook nog naar neigt?

Maar goed. Verkoop je hem toch?

Hoge verwachtingen van het samenzijn nooit goed.:wink::wink:
Niet bij vrouwen en niet bij horloge’s.:stuck_out_tongue_winking_eye::joy:

Maar ook de volgende zal zijn ( horloge ) of haar ( vrouw ) nukken en tekortkomingen weer hebben… Hahaha

Succes! Had hem met alle liefde van je
overgenomen … , had ik hier niet toevallig
ook zo’n vrouwelijk exemplaar zitten die soms ook niet aan mijn verwachtingen voldoet…

Ik had het op goedkopere schaal met een Prospex-Monster… Die zou ik op gegeven moment in een oogwenk ingewisseld zou hebben voor een SKX… Na wat geduld , en ( ok,ok ) onverwacht de SKX erbij hebben kunnen kopen, blij dat ik het Monster nog heb…

Moest ik nu kiezen, zou het moeilijke kwestie worden…

Ik denk dat we dat allemaal hebben meegemaakt. Daarom vind ik het zo fijn dat een horlogeverzameling een dynamisch gegeven heeft. In het begin was ik bijvoorbeeld helemaal weg van een oude Seamaster. Uiteindelijk klikte het niet omdat ik hem te klein vond. Dan toch maar beslist om weg te doen en met dat geld heb ik iets anders gekocht dat me nu veel beter afgaat!

On the long term we are all dead, dus zit er niet met in, je zit niet voor altijd vast aan die MM300 :wink:

Deze viel me ook een beetje tegen.
Te kleine dail ivg met het de totale diameter van het horloge denk ik.
Had ik ook met de Monster trouwens.

Herkenbaar hoor. Maar anderzijds kan t ook zijn dat de klik er pas met de tijd komt.

Of dat je met n ander bandje m wel mooi vind om de pols.

Yep. Met een Tag Heuer die ik erg graag wilde en er verliefd op was vanaf de plaatjes. De deal was gesloten en ik had de klok om mijn pols. Helaas, op de terugreis in de auto zat ik er eigenlijk niet zo veel naar te kijken. Vaak met een nieuw horloge om de pols volgt in de auto het ene bijna-ongeluk na de andere!
Dat was al voldoende signaal. Binnen een week was hij vertrokken.

Yep, Helemaal verliefd op de nieuwe Rolex Seadweller. Eenmaal om de pols een megasaaie klok…teleurgesteld weer naar huis…

Gelukkig ben ik niet de enige… :wink:
Ik heb het geprobeerd… maar helaas…
En dat terwijl ik hem wel steeds meer waardeer maar ik heb de “klik” gewoon niet.
Ik heb alweer wat nieuws op het oog en hij mag weer gaan… (dat was eigenlijk het teken… normaal is mijn horloge-honger wel een tijdje verzadigd, maar dat was nu niet het geval…)

Heb ik wel vaker met Seiko’s gehad. De Monster. De BFK. De MM. SKX007.
(laatste 2 niet gehad maar meermaals in de handen gehad.)
Komen vaak aan bod, zijn vele mooie foto’s van te vinden.
Maar krijg er de klik toch niet mee.

Nou… dat was mijn kortste horloge eigendom ooit…
Ik heb ooit een grijze B1 gehad en dat vond ik een prachtig horloge alleen altijd spijt gehad niet voor een zwarte gekozen te hebben. Toch een hele tijd gedragen maar uiteindelijk toch om zijn kleur vertrokken.
Omdat de MM mijn “honger” niet kon stillen, hij was inmiddels al onderweg naar de nieuwe eigenaar, toch maar weer op zoek gegaan naar een horloge waarvan ik wel “weg” zou zijn…
Laat op nog geen 10 min van mij vandaan een zwarte B1 liggen… In veel betere staat dan mijn grijze was…Wat gehandeld met de aardige verkoper en…

Helemaal happy met mijn laatst nieuwe aanwinst…

(Alleen zit de bezel muurvast, bij de volgende batterijwissel/service zal ie wel weer losgemaakt worden… of iemand tips?)

1 like

Dit klopt! Met name voor flipperaars

1 like