Al vele decennia - maar nu gelukkig wel tegen zijn pensioen!
Kan me echter niet voorstellen dat-ie veel “repeat customers” heeft.
Al vele decennia - maar nu gelukkig wel tegen zijn pensioen!
Kan me echter niet voorstellen dat-ie veel “repeat customers” heeft.
Kleine update: ik had me vergist in de openingstijden waardoor ik niet de mogelijkheid heb om vandaag langs te gaan, stom maar het is niet anders. En vanmiddag ga ik op vakantie dus kan er pas over een week heen.
Voor nu heb ik ze een mail gestuurd met foto’s en beschrijvingen van alles dat er mis is. Zodra ik een reactie terug krijg zal ik hier weer een bericht plaatsen.
Ik heb inmiddels een mail van ze terug gehad waarin excuses wordt aangeboden voor alles wat er mis is gegaan en dat dit niet de normale werkwijze is.
Ik kan het horloge bij ze afgeven en dan worden alle problemen opgelost. Dat ga ik doen zodra ik terug ben van vakantie.
Dank iedereen voor de opmerkingen/advies/uitleg.
Als het horloge terug is wordt het wel eens tijd om een voorstel post te maken, aangezien ik volgens mij al bijna TL-2 ben.
Fijn dat zo met deze oplossing komen. En gaat in de toekomst het allemaal een stuk beter qua onderhoud en service.
Voor nu, geniet van je vakantie!
En dan hopen dat het naar tevredenheid wordt opgelost. Wel benieuwd hoe ze die forse kras willen oplossen? Polijsten is ook niet altijd wenselijk toch?
Maar nu eerst, fijne vakantie en lekker los laten. Het is maar een horloge
Wat een super topic. Met veel interesse gelezen en veel geleerd.
Overigens hetzelfde iets meegemaakt met een seiko
Rob heeft dat geweldig opgelost uiteindelijk.
Ook een rolex die altijd bij een ad in behandeling is geweest heeft een kras op de lugs waar ik ook zo mijn idee over heb.
Any mooi. Klinkt of je er wel uit komt
Fijne vakantie en kan niet wachten op de to be continued
Mijn Omega certified horlogemaker maakt zelf bij het innemen van het horloge foto’s die hij deelt in een mail met prijsopgave van het te verwachten werk. Dat gaf mij wel een safe gevoel.