Klok in auto gespot. Wie hebben er meer iconische klokken in auto's gespot??

Ahhhh nice… mijne is een 84-er 1.9 DG. Origineel Westfalia camper

1 like

Deze zit in mijn Land Rover.

British Jaeger vind ik wel een geinig detail :uk:

5 likes

Blijft gaaf! Ik heb er ook een tijdje een gehad :ok_hand:t4:

1 like

Op die nieuwe Seat van ons is niks bijzonders te vinden. Sinn heeft nog wel een paar mooie rally klokken gemaakt.

https://www.sinn.de/en/Modell/Set_of_dashboard_clocks.htm

5 likes

In de Alpine A110 zit (ik denk optioneel) een Tissot die je met een adapter om je pols kunt dragen.

9 likes

Die van mij is een originele Westfalia multivan. Het uurwerk in het dashboard werkt niet en lukt me niet op te herstellen.

1 like

Iconisch? Niet echt, maar ik vind 'm wel mooi op zich, lekker strak en minimalistisch.

1 like

Wow, wat een prachtig horloge :heart_eyes:
Zou die niet los te krijgen zijn ook?

1 like

Volgens mij kun/kon je ze inderdaad ook gewoon los kopen bij Tissot.

Edit; zie hier:

https://www.tissotwatches.com/nl-nl/collection/selections/alpine.html

1 like

O-oh :upside_down_face:, toch eens bekijken (net nu ik mijn lang gekoesterde Oris Artix heb besteld), Hahaha, ach, je moet wat te blijven wensen hebben toch?

1 like

2000 euro maar, ok, volgende doel is gesteld (en bedankt he :rage: :rofl:

3 likes

Graag gedaan :innocent: :blush: :sweat_smile: :rofl:

1 like

Digitaal of analoog uurwerk? Mijn bus is pre-digitaal uurwerk. Analoog heb ik misschien nog wel ergens liggen

Multivan Westfalia? Ken ik niet.

Ik dacht altijd dat multivan de persoonsinrichting can VW was en Westfalia een de partijen die af-fabriek camper interieur plaatste (oa Reimo is aftermarket)

Niet heel bijzonder want niet de IWC variant maar best smaakvol vind ik

5 likes

Helaas niks toe te voegen (nog), maar wat een gaaf topic :smiling_face_with_three_hearts:

Analoog uurwerk, zit in rechtse deel van dashboard. Het is een multivan met optionele Westfalia-uitrusting af-fabriek. Betreft hefdak met bovenbed en 3-zits slaapbank, huishoudbatterij en een koelkist.

Origeneel zijn ze redelijk zeldzaam, ik weet van 3 in België en 5-6 in Nederland.

7 likes

Ahhhhh nice… ziet er goed uit!

Dit is de mijne

Okee okee, dat is wel de mijne maar ziet er nu zo uit :upside_down_face:

11 likes

Ff in de voorraad voor je gedoken maar helaas geen uurwerk :pensive:

Zucht… ik heb teveel zooi en teveel hobby’s :zipper_mouth_face: :rofl:

5 likes

Ik heb bovenstaand klokje, en zit wel eens te denken om deze te vervangen voor onderstaande, maar iets houd me tegen.

afbeelding

5 likes

Gs 450h?
Heb er 1 gehad. Loeisnel die dingen!