Ahhhh nice… mijne is een 84-er 1.9 DG. Origineel Westfalia camper
Blijft gaaf! Ik heb er ook een tijdje een gehad
Op die nieuwe Seat van ons is niks bijzonders te vinden. Sinn heeft nog wel een paar mooie rally klokken gemaakt.
Die van mij is een originele Westfalia multivan. Het uurwerk in het dashboard werkt niet en lukt me niet op te herstellen.
Wow, wat een prachtig horloge
Zou die niet los te krijgen zijn ook?
Volgens mij kun/kon je ze inderdaad ook gewoon los kopen bij Tissot.
Edit; zie hier:
https://www.tissotwatches.com/nl-nl/collection/selections/alpine.html
O-oh , toch eens bekijken (net nu ik mijn lang gekoesterde Oris Artix heb besteld), Hahaha, ach, je moet wat te blijven wensen hebben toch?
Graag gedaan
Digitaal of analoog uurwerk? Mijn bus is pre-digitaal uurwerk. Analoog heb ik misschien nog wel ergens liggen
Multivan Westfalia? Ken ik niet.
Ik dacht altijd dat multivan de persoonsinrichting can VW was en Westfalia een de partijen die af-fabriek camper interieur plaatste (oa Reimo is aftermarket)
Helaas niks toe te voegen (nog), maar wat een gaaf topic
Analoog uurwerk, zit in rechtse deel van dashboard. Het is een multivan met optionele Westfalia-uitrusting af-fabriek. Betreft hefdak met bovenbed en 3-zits slaapbank, huishoudbatterij en een koelkist.
Origeneel zijn ze redelijk zeldzaam, ik weet van 3 in België en 5-6 in Nederland.
Ahhhhh nice… ziet er goed uit!
Dit is de mijne
Okee okee, dat is wel de mijne maar ziet er nu zo uit
Ff in de voorraad voor je gedoken maar helaas geen uurwerk
Zucht… ik heb teveel zooi en teveel hobby’s
Ik heb bovenstaand klokje, en zit wel eens te denken om deze te vervangen voor onderstaande, maar iets houd me tegen.
Gs 450h?
Heb er 1 gehad. Loeisnel die dingen!