Klantenauto hier, met een teller van Jaeger (lecoultre?).
Peugeot 206 uit de early zero’s.
Ook hier een Jaeger.
Deze had ik
In de Renault 4 van mijn vader zat ook een Jaeger klok
Klok is van British Jaeger Instrument Company (onderdeel van de Smiths Group). Geen JLC
Klok is van British Jaeger Instrument Company (onderdeel van de Smiths Group). Geen JLC
Hebben wel een stukje gemeenschappelijke historie:
Everyone knows Jaeger LeCoultre's status in the present day watch industry, but not quite as many know their history with automotive instruments.
Hebben wel een stukje gemeenschappelijke historie:
Vandaat het woord “British” in de naam.
Renault 4 is wellicht iconisch, het klokje per se zeker niet. En dat was te topic
Renault 4 van mijn vader
Ongelofelijk gave auto, vind ik al mijn hele leven . Kortgeleden een originele uitklapfolder kunnen scoren, die ergens een plekje aan de muur gaat krijgen.
Renault 4
De vintage SUV voor de kleine beurs
En toch vond ik het wel lekker karren met die wandelstok om te schakelen.
Ik ook! Had een 430 4v. Welke had jij?
N.b. de mijne stuk gereden in een sloot na ren 360 jn de regen
Oei, zie nu dat bericht waar ik op reply al bijna 3 jaar oud is. Excuus
Geen probleem, sommige lopen iets achter zullen we maar zeggen
Ik had een 222se 2,8 biturbo, heb die van mij ook eens in een andere auto geboord tijdens het inhalen van de betreffende auto. Iets met kick down, turbos, lichtelijke vochtige ondergrond en een putdeksel
Heb hem wel weer opgeknapt, was altijd wel iets mee. Het was stuk of stuk aan het gaan, maar als alles een keer goed was dan was het ook
Leuk topic. In m’n eerste auto, een Renault 19, zat een leuke klok van Kienzle. Helaas geen foto’s meer van, wel online wat gevonden:
Kan wel zien dat ze ook wekkers maakten bij Kienzel.
Bekend verhaal, deed ego en bankrekening flink bloeden De mijne had eigenlijk nooit wat, nadat ik de koppakking er vakkundig uitgeblazen had (= motor uitbouwen).
Terug on topic. Het klokje werd over gezegd dat t cartier was, ooit begrepen dat dat niet zo is. Helaas kan ik niet terugvinden wie dan wel de fabrikant was. Neemt niet weg dat t een prachtig ding is met een nog veel mooiere ‘behuizing’.
in een andere auto geboord
wel weer opgeknapt
En die andere auto?
Die heeft ie juist opgeknapt. Vraag me wel af wat ie met z’n eigen auto heeft gedaan? En het klokje…