Klok kijken op horloges, telefoons en andere aparatuur is bekend bij iedereen. Maar klok kijken op je ring? De ring laat de tijd in uren, minuten en seconden zien. Dit prachtige stainless steel ontwerp bevat 3 ringen die apart van elkaar draaien om met een led indicator precies aan te geven hoe laat het is.Ik persoonlijk vindt het wel wat voor op het strand bijvoorbeeld
Het idee is niet nieuw. De uitvoering is wel mooi .
Deze schijnt uit omstreeks 1880 te zijn.
denk niet dat je em op het strand moet dragen… 't kleinste beetje stof… en de boel gaat stuk…
Was dit een tijdje geleden geen kickstarter project ?
Ik vind hem mooi! Wat kost zoiets?
Ik vind em mooi, maar zulke grote vingers heb ik niet. Kan niet eens meer een vuist maken
Ik vind het wel wat hebben!
Ziet er zeker niet slecht uit, maar…
$265,- voor een speeltje dat alleen spatwaterdicht is en weer iets voor een aparte oplader? Helaas…
Tegen de tijd dat ik die ring heb omgedraaid zodat ik de tijd kan zien heb ik al 7x op mijn Meistersinger afgelezen hoe laat het is (inclusief dus nadenken wat de MS mij probeert te vertellen)
Zal niet echt een lang leven bekoren op het strand lijkt mij. Ik hou het toch bij een authentieke duiker om de pols
Ik kan niet goed een inschatting maken hoe groot ie is, de diameter. Je zou hem misschien ook ergens anders kunnen dragen, maar dan wordt de tijd checken weer een tikkie embarassing…,. Hahahahahaha
Wel leuk maar voor dat bedrag kan je al mooie horloge kopen.