Klokers stopt

Mail ontvangen dat klokkers stopt met de productie.

Hello,

We are sincerely sorry to inform you about the ceasing of the activity as of July 2nd, 2019.
Many of you have been following us and adopted the klokers’ attitude and we are proud of it.

If you are the owner of a klokers and need information about your KLOK-01, KLOK-02 or KLOK-08, please refer to our instructions.

We would like to warmly thank you for your support over the past 5 years and wish you will enjoy wearing your watch throughout many years.

Best regards
The klokers team

3 likes

Tja. Verwacht. Te gewaagd, niemand durft er echt mee rond te lopen. Jammer, want ik vond het wel een leuk bedacht ontwerp. Lekker nerdy en goed over nagedacht, … :wink:

Op hun website staat het niet.

Loop sowieso een beetje achter. Laatste blogpost is van een jaar geleden. Maar er staat wél:

IMPORTANT UPDATE ON PRODUCT UNAVAILABILITY
klokers is presently going through a reorganisation of its supply chain. We do apologize for the inconvenience caused.

Sign up to our newsletter or follow us on our social medias to be updated on the situation with the online availability.

Kennelijk staat er eigenlijk. “We hebben het zwaar, we kijken of er nog wat te redden valt. Abonneer je op de nieuwsbrief voor meer info.” … :sunglasses:

Jammer, dat wel!

Wat een verlies, ik ben een minuut stil om 21.00

2 likes

Ze hebben veel horloges verkocht, duizenden, uniek concept, goede kwaliteit, prima after service.
Ook de nodige juweliers als dealers. En toch leggen ze het af tegen de grote merken.
Maar wat ik ook lees is dat niemand ze wil kopen, wellicht was dat ooit het plan, een horlogemerk ontwikkelen en dan verkopen. Helaas.

1 like

Leunt het wellicht teveel op de uitwerking van één vondst, een beeldconcept dat een beetje op repeat staat bij alle verschillende modellen?

2 likes

Ik heb er één gehad en hoewel het concept leuk is, vond ik het toch meer iets voor vrouwen dan voor mannen. Denk dat dit de verkoop ook gedrukt heeft, de afzetmarkt voor vrouwen is niet zo groot (denk ik).

1 like

Absoluut niet jammer. Sterker nog, het werd tijd. Ik dacht even dat Farer failliet was, maar ik herpakte mezelf en was blij dat het Klokers is. :slight_smile:

Want serieus, een gevaarte van 44mm met een plastieken rekenlineaal op de wijzerplaat wat nog moeite heeft om spatwaterdicht te zijn met een quartz uurwerkje van 50 cent er in verkopen voor 370,- ball’n…

Ze moesten zich schamen voor die specificatie. Da’s nog vele malen erger dan een Daniel Wellington. Ook dat bandenswap-systeem waarbij je gedwongen wordt om banden van ome Klokers te blijven kopen. Man man man man man.

Dat ze maar grondig failliet mogen gaan en nooit meer terug mogen komen. Good riddance!

200w

5 likes

Slecht geslapen?

4 likes

Das rauwe kritiek.

1 like

Iemand “hoofdpijn” vannacht ?

Je hebt wel gelijk overigens.

1 like

Uitstekend, tikje vroeg wakker, dank je.

:slight_smile:

:joy:

Degene die ik hier heb gezien waren enkel ongedragen in het blauwe deel. Wat een armoedig geval en zo lelijk ook nog. Hij was te groot voor een verassings ei anders wist je dat die daar uit had moeten komen.

1 like