Klokje voor zoon đŸ€”

Mooi, maar ik wil een nieuwe geven.
Thx anyway👍

1 like

Srp281?

2 likes

Deze Citizen is ook wel aardig :+1:

4 likes

Zonder twijfel een van de beste keuzes onder de 200 euro.

1 like

Die heb ik gehad in de oranje versie, heel mooi maar best wel een brok staal.

Of de blauwe NY0040 dan, maar ik weet niet of die nog nieuw te krijgen is voor een leuke prijs.

2 likes

Is nog verkrijgbaar
ook mooi hoor.
Welke is nu mooier :thinking:

Voor mij wint de NY0040. Je kunt ook de techniek laten meewegen. Ecodrive vs Miyota automaat.

Had ik nog niet eens gezien :grin:
En wat de dikte betreft
beetje acceptabel?
Lijkt redelijk dik en hopelijk past de strap beetje op smal polsje.
Maar mooi ding :+1:

Citizen promaster NY0040 is echt een mooi horloge voor het geld. 200wr, geschroefde kroon. Draagt kleiner dan de skx007. Automatisch uurwerk is handopwindbaar. 20mm band. Zwarte dag/datum schijven.

1 like

Dikte 12.5mm volgens de schuifmaat. Mijn pols is ongeveer 18cm en ik heb met het originele bandje nog 3 of 4 gaatjes over, afhankelijk van het weertype.

1 like

Of de zwarte :thinking: Ook goedkoper :grin:
Ff over nadenken. Heb nog een poosje.

1 like

Als hij zelf Invicta mooi vind waarom niet dan?
Er staan er hier 2 te koop met seiko automaat als nieuw. 40 mm blauw en zwart voor ik meen 145 euro.
Heeft die wat die wil maal 2 :slight_smile:

1 like

44 mm


Das te groot
:sunglasses:

@Spoon1 wat is het specifiek dat jouw zoon mooi vindt aan deze Invicta’s? Dan is het wellicht wat makkelijker een keuze te maken.
Het valt mij op dat hij iets ‘heeft’ met blauw in elk geval :wink:

1 like

Zo zou je het ook samen met hem uit kunnen zoeken. Verassingen zijn overgewaardeerd
 Het hele punt is dat hij iets krijgt wat ie cool vindt, met als krent in de pap dat ie het samen met z’n pa kan doen. Maak een aantal keuzes, gooi er een dresser en een sport horloge in om wat wildcards te hebben en kijk wat er gebeurt.

7 likes

1 like

De blauwe speelt echt wel mooi met het licht (sunburst). Is een compacte duiker en draagt niet dik/hoog.

1 like

Ik heb ook enkel duikers (gehad) dus hij “kopieert” dat een beetje.
Heeft nu een BMW Icewatch 37mm en vindt dat nu een beetje te klein worden.
What’s appt me af en toe met wat horloge plaatjes die hij tegenkomt
van best coole klokjes tot afschuwelijke dingen.
Maar het is maar een verjaardags kadootje
geen Rolex/Omega for life.
Is tie het beu na een paar jaartjes gooien we hem gewoon hier in de verkoop :grin:

1 like