Van Breitling zie ik er veel met hetzelfde ontwerp!
Kijk dat is weer eens wat anders van Rolex
Buitenklokken lopen op netstroom, meestal voor dealers. . Qua functionaliteit meest bekend zijn de Mondaine stationsklokken. Die zou ik nog wel eens willen hebben, met een stop & go functie. Stopt op de hele minuut 2 seconden en springt dan door.
Veel grote merken hebben ook klokken gemaakt als deel van het assortiment. Zie bv de mooie Jugendstil modellen van Omega, of de fraaie Atmos van JLC.
Voor de handelaar waren er ook klokken voor binnen. Ik heb een grote Constellation, mooi gemaakt maar wel met Quartz aandrijving. Gekocht van een dealer die stopte.
Dit zijn geen Mondaine stationsklokken. Mondaine is een horlogemerk dat het ontwerp van de Zwitserse stationsklokken imiteerde. Eigenlijk het omgekeerde van bovenstaande klokken!
Nee, dat is helder, maar Mondaine was het merk dat de toestemming kreeg om ze in de handel te brengen.
Bandje 430mm? Haha
@JanHendrik, ik plaats eventjes déze link ter ondersteuning van jouw prima antwoord,
opdat het gehele forum weet wat âsleutel 14â is (bĂșiten de steeksleutel no.14 dan)
80 euro op marktplaats haha
De PF?!
Ik ben wel benieuwd waar dit is!
Antwoord kan je vinden in de fotos
Opel?
ASCONA
Moet PP zijn allicht. Zit met teveel Filipkes met F in mijn omgeving , vandaar .
Deze zijn veel mooier hoor