Klokkijken

Mijn teerbemind dochtertje van vier ziet dat pappa horloges erg leuk vindt en is sinds enkele maanden uit zichzelf een horloge gaan dragen dat ik indertijd een keer voor haar gekocht had (veel te vroeg). Ze draagt het voor de gezelligheid (“Allebei een horloge, Pap”), maar heel consequent. Ik heb haar vorige week uitgelegd dat de kleine (rode) wijzer de enige wijzer is die er toe doet en dat de andere wijzers slechts afleeshulpjes zijn, maar in feite geen informatie toevoegen. Sindsdien kan ze op een half uur nauwkeurig klokkijken. :slight_smile:

Jong geleerd, oud gedaan! Ga maar vast voor een gouden dames Rolex sparen:D:D

Haha, super gaaf. Leuk dat ze het ook uit zichzelf doet:#

Die mooie Hallo Kitty is vééééééél leuker dan die saaie Hallo Patek ! :smiley:
En het bandje is ook knap, met al die poeze-kopjes ! (tu)

Heel herkenbaar Rainer :wink:
Ik heb onze dochter ook van kleuter-af-aan volgehangen met horloges…

Nu is ze 13 en overgelukkig met een flashy Ice-watch :smiley: :wink:

prachtig. Straks wil ze een meistersinger :slight_smile:

gr, HjR

Prachtig hoe kinderen de gewoontes van hun ouders kunnen overnemen. Draagt ze ook elke dag de roze ring van de foto?

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

…voor jongens blijft een flik-flak toch wel het leukst (gekocht voor mijn zoontje), mooie metalen kastje en de maffe poppetjes als wijzers uiteraard.

Maar ben met je eens dat voor dames in die leeftijdscategorie er niks boven Hello Kitty gaat.

Leuk!
Mijn zwarte stealth G-Shock GA-100 ben ik al een tijdje kwijt aan mijn zoon van 12. Staat hem erg cool…

Leuk! Een horloge verslaafde in the making :stuck_out_tongue:

Wat leuk!!! Mijn dochter van 3 wil ook altijd haar “ploosje” (horloge) om. De 2 heren ( 2 en 4 jaar) hebben meer oog voor de koekoeksklok ha ha ha!!!

Geweldig(tu)

Mijn dochter (aug. wordt ze 5) heeft een prinsessen-Flik-Flak.
Die draagt ze momenteel weinig. Vindt ze saai. (geen lume/lampje/piepjes/ed.)

Pappa heeft nu namelijk ook een G-Shock, die elk uur een piepje geeft, evenals mama. Dus wil zij dat ook:)

Ik had nog zo’n kleine zwarte Blokker-Casio, met piepje én lampje, deze op am/pm gezet, zodat ze weet dat het 1 uur nog-wat is, en ze is dik tevreden:)
(de getallen 1 t/m 12 kan ze lezen, verder wordt het moeilijk nog)

Met vriendelijke groet,

Herman

h_j_r_ Schreef:

prachtig. Straks wil ze een meistersinger :slight_smile:

gr, HjR

Moest ik ook aan denken bij die ‘rode wijzer’

Hoe cool is dat, Hello Kitty :slight_smile:

Bij ons thuis is het virus ook overgeslagen…cadeautje van oma (top schoonmoeder8-) )

Casio F-91W aan de pols van mijn 11-jarige. De gadgets zijn wel aan hem besteed. Hij mag 'm alleen niet meenemen in het vliegtuig naar Londen deze zomer…

Overingens mooi doos potloden onder die Patek.

Menno