klongy

@klongy heeft voor een maat van hem een Damasko band van mij overgenomen. Vlot en vriendelijk contact gehad. Hoewel de leverancier wat serieuze steken heeft laten vallen, is het mede dankzij wat extra speurwerk van Klongy en de ontvanger goed gekomen. Ook gedurende de tijd dat het pakket zoek was, was het contact altijd constructief. Ik kan Kurt aanraden.

1 like

Horloge verkocht aan Kurt. Snelle deal en reactie, faire prijs, aardige kerel. Aanrader!

1 like

Vorige week een horlogehebbedingetje verkocht aan @klongy en dat bleek ‘een spannende rit’. PostNL biedt track & trace en bpost neemt het dan keurig over … volgens beiden is het pakketje nu nog steeds onderweg en/of niet thuis bij ontvangst en/of afgegeven bij het postkantoor. Wat een drama is dat toch altijd met de postdiensten.

Maar goed, met Kurt is het ontzettend prettig kletsen! Hij had alle begrip voor de missers van onze postbezorgers en bovenal goed geduld. Heel erg fijn. Ook van mijn kant, een aanrader.

Veel plezier met je nieuwe aanwinst en dank je wel voor het vertrouwen. :beers:

1 like

Een mooi horloge aan @klongy mogen verkopen.
Zeer prettige communicatie en alle afspraken werden 100% nagekomen. Een vlotte betaling en erg gezellige overdracht. Kurt is een prima kerel waar je goed zaken mee kunt doen. Nogmaals dank en graag tot een volgende gelegenheid.

1 like

Onderdelen overgenomen van @klongy
Fijne communicatie en vlotte deal!

Bedankt Kurt!

1 like