Dit horloge is moj asmgeboden. Ik twijfel of hij origineel is. Geen omega vermelding op de deksel.
De Omega vermelding stond heel vroeger alleen op de binnenkant van het deksel, maar ik zie wel een aantal rode vlaggenâŠ
De wijzerplaat is in ieder geval opnieuw opgemaakt.
Ik zie ook geen swiss made op de wijzerplaat. En⊠misschien dom van me maar maakte omega gebruik van een incablok ?
Geen foto van het uurwerk�
Nog niet, maar ik ben er allemaal niet zeker van.
Ik bijna wel⊠![]()
Links laten liggen. Hier ga je niet gelukkig van worden.
Djuuuuu, ik zal een foto van de binnenkant vragenâŠdan weet ik het zeker.
Waarom zou iemand zo veel moeite doen om op een incablock kast/uurwerk een redial te doen die er qua omega print OK uitziet
Geen omega kenner. Maar denk vanuit guts feeling aan (evt/ws) heropmaak omegaplaat, en een random case back omdat iets zoek was. Of een omega uurwerk en plaat die in een gouden kast zat naar een generieke kast.
Zou mij niets verbazen als er wel een Omega uurwerk in hangt
Wordt vervolgd? ![]()
Das toch al genoeg om links te laten liggen, of ben ik gek?
Secondenwijzer zonder 60 eenheden schaal verdeling is verdacht. Daarnaast lume in de wijzers maar geen op de uurmarkeringen zijn ook verdacht. Geen swiss made onderaan de plaat. Goudkleurige uurmarkeringen in combinatie met staalkleurige wijzersâŠ
Simpel, omdat zoân horloge met Omega in de wijzerplaat een stuk beter verkoopt dan wanneer er één of ander sprookjesmerk in staat.
Tuurlijk, dit koop je niet als Omega original. Maar nu wil ik WEL weten of er een Omega werk in hangt ![]()
Ik ga hier ZEKER op terug komen.
Dit lijkt op een Tissot deksel. Volgens mij heeft Omega geen âhoekigeâ deksels.
Lijkt op een âSpillmanâ kast. Kan bij wijze van spreken ook een Mido zijn geweest. Of een âWest Endâ horloge.
Octagonale deksels associeer ik echt nooit met Omega. Inderdaad meerdere twijfels hier.