Klopt dit? Sarb033 voor 81,94 euro

Huh, volgens mij betaal je toch eerst. Mocht het niet kloppen, dan kun je een claim indienen. Zo was het vroeger althans, maar afgelopen tijd geen gebruik meer van gemaakt en ben niet meer up to date.

en ze gaan precies vlotjes. In de tijd om dit topic te lezen, nog ééntje verkocht.

Kn het toch eigenlijk niet geloven. 80 pieken voor iets wat normaal 300 kost🤔

1 like

Vind dat ie maar vage reviews heeft, alleen maar ‘great customer, thanks for your purchase’

Zijn nu uitverkocht.

En iedereen op hf heeft er 1, want ze zijn net op :smile:

2 likes

5 beschikbaar, ik pak mijn inloggegevens, en poef uitverkocht :slight_smile: … Mocht iemand er vanaf willen tegen een redelijke prijs als ze geleverd zijn hoor ik het wel.

Heb de laatste, om de minuut ging er eentje weg.

1 like

:see_no_evil:

Als ze er nu nog rapper zijn dan de hfle. Dan is het helemaal leuk.

5 likes

Ook apart dat de prijs in Canadese dollars is terwijl het object zich in de VS zou bevinden.

Zitten een paar rariteiten aan deze aanbieding. Mocht het echt zijn is het natuurlijk een hele mooie deal

1 like

Inderdaad, die rariteiten zorgde ervoor dat ik toch nog eens hier ging lezen, en vervolgens mis greep.

Iemand die nog nooit iets verkocht heeft behalve een 2e hands jas, heeft ineens 48 seiko’s te koop… Dat vond ik toch apart.

2 likes

Lijkt me echt een foutje. 130 cad zal eerder 430 cad moeten zijn.

Er staat ook een linkje in naar ioomobile met gewone prijzen: http://stores.ebay.com/ioomobile/_i.html?_fsub=23013212011&_sid=44405681

Ook als er een tube tandpasta wordt geleverd in plaats van het horloge? Denk dat PP dan toch echt zegt ‘ontvangen is ontvangen’.

1 like

Ja, zoiets dacht ik ook al. Krijg je alleen de doos en boekjes met een uitgeprint horloge erin. :joy:

En dan vervolgens wel een waarde opgeven van 430CAD. Leuk bij invoer :+1:

Ik ben benieuwd. Laat maar horen als ie binnen is.

1 like

Was ook een klik away van kopen, toch maar de centen in de knip gehouden voor mijn tudor🤩

1 like

Misschien type foutje. Wellicht bedoelde ie bit coins ipv Canadees dollars :wink:

2 likes

Ik zou het pakje voor de zekerheid bij de postagentschap laten wegen en ter plekke te openen. Dus NIET aan de deur aannemen.

1 like

Net als ik!!

1 like