Klopt dit? Sarb033 voor 81,94 euro

Te laat, maar zo’n prijsje vertrouw ik niet helemaal.

Mocht die wel binnenkomen, kan @met1n 100% winst maken door mij even een berichtje te sturen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Prima. Dan hou ik er nog één over voor eigen gebruik :face_with_hand_over_mouth:

Wees je er dan een beetje zuinig op @HanDavinci?
Ze worden volgens de geruchten niet meer gemaakt :upside_down_face:

6 likes

Nou zal mij benieuwen 8 tientjes kwijt en Paypal stalken of een Seiko vur dr bij. Ben er bang vur

1 like

Ik ga de meest unieke SARB maken die de wereld ooit heeft gezien.

6 likes

Hopen dat ze binnenkomen. Dan stuur ik ze beide op naar je, mod je de mijne dan krijg jij de jouwe graties :sweat_smile:

2 likes

Heb dat al 2 keer aan de hand gehad en Paypal heeft t netjes opgelost … Geen risico lijkt mij dus

PayPal beschermt je juist voor dit soort zaakjes. We gaan 't zien!

1 like

Dan doe ik bij eventuele aankomst mijn eerste unboxing video ever maken. Als bewijsje.

2 likes

Gok er op dat het geen oplichter is maar gewoon een prijsfout en dan wordt er meestal gewoon niet geleverd. We gaan het zien.

1 like

Gewoon bestellen allemaal. Samen staan we sterk.

Groetjes,
image

13 likes

Interessant. Zou je misschien willen delen hoe dat ongeveer gegaan is? Gewoon jouw stelling tegenover die van de verkoper, en in jouw voordeel beslecht? Wat zat er in de doos?

1 like

Een hoop afval, kapot halogeen lampje , batterij en wat karton. De andere keer een object onderweg uit verpakking gestolen. Bijde keren geld terug ontvangen. Standaard formulier bij Paypal ingediend en wat foto’s toegevoegd en binnen enkele weken geld terug.

Paypal is daar best happig op. Volgensmij mogen ze net als Kinguin je acount leeghalen wanneer je met oplichting bezig houdt.

Geen aangifte moeten doen? Ligt misschien aan de waarde.

Ze zijn inmiddels alle 48 verkocht. En nu is het afwachten :zipper_mouth_face:

Nee… 1 keer €1000 en de andere keer €450 … aangifte was in beide gevallen niet nodig

Had vorig jaar een incident a 3500 euro. Moest wel aangifte doen en dat overhandigen aan PayPal. Dat alles incl. foto`s, correspondentie…

1 like

Als koper of verkoper btw?

1 like

Ging het om verkopers met een (redelijk) goede feedback als verkoper?

1 like

Ho ho… 626 euro excl. verzenden. Ze stijgen nu al flink in waarde :sweat_smile: