Klopt dit? Sarb033 voor 81,94 euro

Advertentie tekst verwijst duidelijk naar ioomobile, advertentie tekst geeft aan dat voorwerpen via Hong Kong dan wel Singapore luchtvracht zullen worden verscheept terwijl locatie in Kent City, US lijkt te zijn, wisselkoers is in CAD, EN de advertentie tekst geeft een linkje naar de feedback pagina van ioomobile.

Veel plezier met jullie gebakken lu… ehhhh SARB033. :sweat_smile:

2 likes

5 likes

Bijzonder dit. Zie je nu ook bij de srpc49 ninja turtle, worden aangeboden voor $800. Misschien dat ik de mijne maar ga verkopen

1 like

Als positieve feeback vind ik “scam fake sale” toch wel wat negatief klinken :roll_eyes:.

1 like

Is een gefrustreerde klant die vandaag deze fantastische aanbieding is misgelopen.

  • voelt de bui al hangen :shushing_face:
2 likes

Weten we zeker dat ze niet “van de vrachtwagen gevallen” zijn?

Heb in het verleden 2x een horloge gekocht via ioomobile. Liep perfect.

Nu al een paar keer voorbij zien komen. Wat is het???

Maar is de verkoper ook ioomobile, of verwijst hij alleen door naar ioomobile?
Misschien herkenbaar aan de naam op de Paypal-afrekening?

Via WUS. Verkoper had aardig wat verkocht en in ieder geval geen negatieve feedback.

PayPal is top als je koper bent, maar persoonlijk als verkopende partij gebruik ik het nooit meer na wat nare ervaringen in het verleden. Paypal behartigt de belangen van de koper en als die kwaadschiks is trek je aan het kortste eind.

Ik was de koper.

Ik had een mooie Italiaanse stoeptegel ontvangen van haast gelijk gewicht. Best knap.

Oh ja… kreeg daarna hulp aangeboden van Slachtofferhulp. Serieus.

2 likes

Ik zal alvast extra chips en cola bestellen. Wat denk je nou echt van een SARB voor € 82?

2 likes

In de berichtenwisseling is het een aardige mevrouw die heel welwillend je aankoop als gift aanmerkt en er een grappig bedrag op zet. Bij mij prima maar resultaten uit het verleden …

1 like

Ik had “Italiaanse” lampjes en batterij gekregen. Ook een reden waarom ik Italië voortaan uitsluit van aankopen :stuck_out_tongue_winking_eye:

En van verkopen. Altijd googlemap check.


Ik ben benieuwd jongens :joy: ik gun het jullie van harte maar als t te mooi is om waar te zijn… nou we gaan het zien.

1 like

Wedden?

4 likes

Ebay en paypal, ik het het volste vertrouwen dat het goed afloopt. Of seiko of centen terug.

2 likes

Heb zelf jaren op ebay.com verkocht in Dollars vanuit Belgie.

Ik denk dat je nog een dikke naheffing erbij krijgt cadeau👍