Leuk verdiend als het een gestolen of fake account is.
Verbeter me vooral als het niet zo is, maar onder de 150 euro betaal je geen invoerrechten. Enkel dien je btw af te dragen a 21%. Zou dus eventueel neer komen op zo’n 16 euro.
Waar kan ik me aanmelden voor die procursus Photoshop die je gevolgd hebt? Geef je zelf les toevallig?
Dat klopt wat je zegt, maar die Seiko kost 800 euro, dat verschil vind ik zorgwekkend.
Toch wel bijzonder om te lezen dat mensen iets bestellen terwijl ze het idee hebben dat er iets niet in de haak is, en enkel vertrouwen op PayPal.
Voor mij is een autoverzekering geen reden om zonder te kijken door rood te rijden en de maatschappij op te laten draaien voor de kosten. Of ben ik te principieel? (Geen super vergelijking, maar u snapt mijn punt wel denk ik)
PP verdient met transacties. Dus waarom niet.
Laten we zeggen dat ik gokje durf te wagen. We moeten het vooral niet groter maken dan dat het is.
En stiekem geniet ik nu al een beetje van het wachten in spanning.
81,94 da’s eigenlijk wat ie zou moeten kosten he
En je denkt dat al die verzekeringsmaatschappijen het uit liefdadigheid doen? Bovenste punt is dus nog van kracht, rijd je wel bewust door rood?
Ja juist, dat bedoel ik er ook mee.
Nee, dat bedoel ik juist niet, tis maar een relatief klein bedrag en je krijg het nog terug ook. ( liefdadigheid bestaat niet)
Zonder deze vraag was het me ook al duidelijk dat je van een gokje houdt.
Ik niet.
Het zal mijn verkeerskundige achtergrond zijn, maar nee, voor zover ik weet ben ik nog nooit door rood gereden
Ik krijg zojuist bericht van ebay dat het inderdaad een misbruikt account is en dat de aankoop is opgeheven.
Nou, wie had dat nou toch gedacht?
Was een korte weddenschap, nietwaar?
Das vlot
Breaking news! It’s a Bird…It’s a Plane…No! It’s an e-mail from Ebay:
Hallo,
Je was onlangs betrokken bij een transactie voor het volgende object:
292473013333 - SEIKO SARB033 Mechanical Automatic Stainless Steel Men’s Watch - Made In Japan.
Hierbij laten we je weten dat een ongeautoriseerde derde partij mogelijk de account van de verkoper heeft gebruikt om dit object aan te bieden. Het object is van onze site verwijderd en de transactie is geannuleerd.
Bedankt,
eBay
@Robeo : Klopt dit? Sarb033 voor 81,94 euro?
- Antwoord is dus nee.
Als je dat met je eigen geld doet, dan kan ik dat ook zeker waarderen.
Misschien was mijn punt niet helemaal goed verwoord. Ik bedoel: als iets echt veeeel te mooi lijkt om waar te zijn, waarom dan niet aan de bel trekken om anderen te beschermen? Ik stel mij zo voor dat mijn zoontje van zijn verjaardagsgeld zoiets wil kopen en opgelicht word. (En hij betaalt met ideal) als ik dat voor iemand kan voorkomen, dan probeer ik dat te doen.
Maar goed, ieder zijn eigen keuzes!