Klopt dit wel?

Deze Breitling wordt wel erg scherp aangeboden.

Link http://www.ebay.nl/itm/Breitling-Superocean-Heritage-Chrono-Nieuw-waarde-4-490-00-/330867237183?pt=NL_Horloges&hash=item4d0939613f#ht_500wt_1207

Maar fotos zijn van juwelier Burger.

Link http://www.juwelierburger.com/Horloges/Breitling/7376-5709/Superocean+Heritage+Chrono.html

De verkoper heeft niet veel feedback.

Betaling alleen via internetbankieren! Ik accepteer geen paypal, dit neemt teveel geld en tijd in beslag ::o.

Ebay is toch paypal!

When it looks to good to be true, it usually is.

Ik zou de verkoper om eigen foto’s vragen als je echt geïnteresseerd bent, maar houd er rekening mee dat betaling via internetbankieren je geen enkele veiligheid biedt (dit in tegenstelling tot paypal).

Juwelier Burger verkoopt meestal wel marktconform, dus als deze, in het gunstigste geval, echt daar vandaan komt moet je wel een vreemde snuiter zijn om het horloge zo goedkoop door te verkopen…

Mijn advies, walk away…walk away…

DaanL Schreef:

When it looks to good to be true, it usually is.

Ik zou de verkoper om eigen foto’s vragen als je
echt geïnteresseerd bent, maar houd er rekening
mee dat betaling via internetbankieren je geen
enkele veiligheid biedt (dit in tegenstelling tot
paypal).

Juwelier Burger verkoopt meestal wel marktconform,
dus als deze, in het gunstigste geval, echt daar
vandaan komt moet je wel een vreemde snuiter zijn
om het horloge zo goedkoop door te verkopen…

Mijn advies, walk away…walk away…

Nee ik heb geen interesse , vond het vrij scherp geprijsd .
De manier hoe die fotos zijn gemaakt kwam me erg bekend voor , dus effe op burger site gekeken.

Snap alleen niet dat mensen dit doen …

Ik kan ook fout zitten natuurlijk :S

Die PayPal opmerking zegt eigenlijk al genoeg. Voor dat soort bedragen maak je maar even tijd voor PayPal. Daarbij heb je veel minder bescherming met een overschrijving. Ze heeft ook nog een Samsung S3 te koop voor een scherpe prijs omdat die ‘te luxe’ zou zijn.
Geen feedback, gestolen foto’s… Het houdt eigenlijk niet op; alles is mis met deze aanbieder.

Je kan het geld beter aan een goed doel schenken, want dit is 99,9% zeker een oplichter. En niet eens een hele goede, want met 1 fout puntje zou je nog kunnen twijfelen.
Mijn grondregel is dat als een aanbieder geen tijd heeft voor foto’s, het beantwoorden van vragen of in dit geval PayPal, dan is het vrijwel zeker een oplichter.

Niet allen de foto’s zijn gepikt, maar letterlijk de complete advertentie. Enige verschil is de betaalinstructie en de prijs… Die echt niet kan.

100% oplichting. Heb Alfred even getipt.

Hans

Diep triest dat mensen ebay en marktplaats gebruiken om mensen op te lichten met spullen die ze niet eens in hun bezit hebben…
Voor dat bedrag ga ik het niet eens overmaken mocht ik het willen hebben, dan rij ik erheen, maar dan hebben ze waarschijnlijk een k*t-smoes om het niet te laten doorgaan.
Het ergste vind ik nog dat vooral marktplaats hier niks aan wil doen, ook gezien de overkill aan nep, maar ja, ze pakken liever een paar euro per advertentie.