Han R Schreef:
inderdaad, ook hij draagt een Zwitserse klok (merk
onbekend)
Zit je nou alweer op dat horlogeforum
Nee schat, ik kijk nu even naar een poesje
Is het echt een Zwitserse klok? Lijkt ook wel op een Ingersoll.
inderdaad, ook hij draagt een Zwitserse klok (merk
onbekend)
Zit je nou alweer op dat horlogeforum
Nee schat, ik kijk nu even naar een poesje
Is het echt een Zwitserse klok? Lijkt ook wel op een Ingersoll.
Ze hadden kennelijk een flinke serie horloges met tourbillon. En zoān ājournalistā maakt er dan maar even een exclusief merk van⦠Maar ja, werken er eigenlijk journalisten bij de Telegraaf :+
Bah, zelf uit Zwitserland geimporteerd. Blijkt er toch āmade in Chinaā op te staan.
Ze kunnen nog net lezen, begrijpen is iets heel anders.
@ Orisfan: hierin moet ik je gelijk geven; de lieden die via internet hun mening geven lezen vaak helemaal geen krant; die denken ook nog dat Geert Wilders minister isā¦
Maar ik zie, of beter gezegd, wordt op mijn werk wel eens met deze krant geconfronteerd, en daar wordt ik ech nie vrolijk van.
Stef
ākluis ook niet meer veiligā
een kluis biedt geen absolute veiligheid. het houdt de inbrekers wat op.
en je hebt makkelijke en moeilijke kluizen.
voor de inhoud van een paar miljoen zou ik waarschijnlijk een moeilijke kluis regelen, en niet een verankering van de praxis maar eerder een kluistype waar je een half metertje beton omheen stort, daās dan toch lastig om mee te nemen.
en 10 miljoen, tsss, wat heeft dat nog met horloges te maken. het zijn eerder protserige sieraden waar toevallig ronddraaiende wijzers in zittenā¦
Nouja, als hij het kan betalen⦠Waarom niet.
Ik zie het een beetje zoals dit:
Sommigen kopen dit:
ipv:
Maargoed, helaas voor hem tijd om opnieuw een verzameling aan te leggenā¦
Ik kan die keuze niet maken, van die 2 moet ik toch die Lada nemen, die eerste kan ik niet kiezen, dus ik snap het effe niet, ik vind het niet gek dat als er een horloge bestaat van een miljoen, en je kan hem betalen en je vind hem mooi, dan koop je die toch gewoon, dat iemand anders er een huis van had gekocht of een boot oid doet er toch niet toe, je geeft je geld uit aan dat geen wat je leuk vind, en je niet druk maken wat andere er van vinden, want mensen vinden toch altijd wel wat, het is nooit goed wat je doet vanuit de ogen van een ander lijkt het soms.
Geen goed idee om zoveel waardevols in een kluis te bewaren. Dan mag je nog in een goed beveiligde villa wonen.
Beter de meeste spullen in een kluis bij de bank en een kleiner voorraadje thuis. Zoals in āschat, welke Tourbillon zal ik vandaag eens aandoen?ā
Zelfs niet als je er zelf in gaat zitten
http://www.telegraaf.nl/binnenland/28044050/Diamantroof_in_scene_gezet.html
Dus?
Vond het wel een grappige serie comments, voor mij helemaal nieuw, en om nou een heel nieuw topic te openen voor die juwelenhandelaar
Vraag me af of dit vaker voorkomt. In ieder geval knap werk van de politie.
Ook,maar ik denk ook dat de verzekeringsmaatschappij een extra onderzoek heeft geeist.