Kluis ook niet meer veilig

Alweer (o.a.) horloges gestolen

http://www.telegraaf.nl/binnenland/8925033/10_miljoen_in_kluis_Marlies.html

gr.
Peebee.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

SuperC Schreef:

Wow, horloges van het exclusieve merk tourbillon,
da’s vragen om moeilijkheden…

:wink:

1 like

Mijn beste,

Idem dito.

Wellicht een merk in de lijst van “onbekenden” van ons gewaardeerd medeforumlid Flip (Sparks)!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Bij de reacties

Steve, Adam | 10:01 | 04.02.11

“Ik hoop dat het Robin Hood was.”

En terecht. Als er van dit soort mensen wordt gestolen heb ik altijd toch wat minder medelijden. Neemt niet weg dat het erg vervelend is.

SuperC Schreef:

Wow, horloges van het exclusieve merk tourbillon,
da’s vragen om moeilijkheden…

volgens mij is dat geen merk :wink:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Tommaat Schreef:

Bij de reacties

Steve, Adam | 10:01 | 04.02.11

“Ik hoop dat het Robin Hood was.”

En terecht. Als er van dit soort mensen wordt
gestolen heb ik altijd toch wat minder medelijden.
Neemt niet weg dat het erg vervelend is.

Hmmm… Medelijden hoef je niet te hebben, maar ik vind het onderscheid dat je maakt principieel erg ongemakkelijk. Ik denk bijvoorbeeld ook niet dat je het, op vakantie in een derde wereldland, fijn vindt om beroofd te worden. Dit terwijl wij allemaal toch echt, vergeleken met de locals, schathemeltje rijk zijn.

Daarnaast is diefstal van erfstukken altijd klote!

Tuurlijk werkt een kluis niet, daar zoeken inbrekers toch naar voor hun is een kluis een mooi kastje waar iedereen zijn waardevollen spullen opbergt, hoe makkelijk wil je het die figuren maken? Zoizo, horloges van dat caliber horen gewoon in de kluis bij een bank, ik vind het heel ze heel erg simpel om zulke waardevolle spullen in huis t bewaren!

En nog iets met zulke duren spullen kan je niemand meer vertrouwen, zal het niet gek vinden dat dit een tip is geweest, ik geloof niet zo in dat ze toevallig een kluis meenemen met die inhoud. (het kan natuurlijk toeval zijn, maar dan is het wel heel erg toevallig)

Wat een trieste reactie trouwens op telegraaf.nl, puur afgunst, het is toch prachtig als iemand zulke spullen kan bezitten en er van geniet, dat je dat zelf niet hebt heeft daar toch niets mee te maken,

Deze reactie ook:

Het aanschaffen van zoveel waardeloze schmuck prularia voor zo ontzettend veel geld zou je niet verwachten van mensen die zo ontzettend rijk zijn. Oppervlakkig en impulsief koopgedrag op niets af zonder enige diepgang! Had dan voor een dergelijk bedrag een schuur vol Ferrari’s gekocht. Maar nee men koopt liever een paar lullige sierraden. Ook de samenstelling van de collectie lijkt nergens op en is ronduit waardeloos. Waar zijn de Rolexen of de IWC’s te vinden? Die hadden ze niet! Geld en goede smaak gaan niet samen

Wat een dom gel.l!

Ik kan de dingen die ik lees echt niet geloven, wat voor volk zijn we, de slachtoffers worden zelf voor crimineel uitgemaakt omdat je anders nooit zo rijk kan zijn, mensen vinden het niet erg want ze zijn toch rijk, of het is belastingontduiken enz enz, wat zijn dat voor rare figuren, of zijn dit nou de echte telegraaf lezers?

floris Schreef:

enz, wat zijn dat voor rare figuren, of zijn dit
nou de echte telegraaf lezers?

Inderdaad, dat zijn het.

Door Giel Beelen toch niet voor niets de krant van zwakker Nederland genoemd :slight_smile:

Ach, niets menselijks is de Nederlanders vreemd: misgunnen anderen hun succes en maaien alles wat boven het maaiveld uitsteekt.

Ik heb er even 30 sec door heen gescrolled. Tenenkrommende reacties waardoor ik maar snel het schermpje weg heb geklickt.

ik lees meer afschuw over de reacties op “de telegraaf” op andere sites… tenenkrommend maar ach, “zwakker” Nederland begrijp ik nu wel…

De reacties die zijn gegeven op de website van dit artikel, zijn ronduit respectloos. Dit spiegelt ernstig, het gedrag van de maatschapij tegenwoordig.

Het maakt niet uit hoeveel bezit(tingen) je hebt, iemand anders hoort er vanaf te blijven. Of je rijk of arm bent, mag geen verschil maken!

De Telegraaf… da’s toch ook de meest gelezen krant van Nederland?? Persoonlijk zou ik 'm nog niet eens onder in kattenbak willen hebben:D:D

Ach ach, wat is het weer lekker makkelijk afgeven op de krant.

Ik denk dat juist NIET lezers van die krant via mail reageren, want je kunt je zo lekker verschuilen achter niets zeggende afzendernamen in een verzonnen dorp of stad.

Groet
Herman

@ Maulus: Nee, je kat zou vuile pootjes kunnen krijgen:D

Hij

ook niet

inderdaad, ook hij draagt een Zwitserse klok (merk onbekend)

Bedankt voor het meedenken.
“Tourbillon” als merk heb ik niet in mijn lijst staan.
Ik heb nog gezocht op het net, maar niets gevonden; ook niet als horlogemerk zĂłnder eigen site.
Foutje in de berichtgeving dus.
Maar ja, je kunt van de gemiddelde journalist niet verwachten dat hij de ins en outs van horloges kent.