Beste allen!
De afgelopen dagen/weken had ik mijzelf redelijk gek gemaakt dat ik niet zomaar een horloge mocht kopen maar alleen als ik ook hard en goed zou werken (proefwerk)! En vanaf vandaag mag ik dan van mijzelf op zoek naar een leuk horloge
Mijn collectie is nog klein, en bevat geen van de toppers zoals ik voorbij zien komen zoals een vintage Omega of Tissot dresswatch. Wat vind ik dan mooi? Nou, dat is bijvoorbeeld de oude Vostok ātankā die ik jaren droeg en die het nu niet meer wil doen en nu heb ik een erg budget ander klokje. Waarom? Gewoon vanwege het leuke model en de oude āfeelā, ik had destijds de vintage horlogemarkt ook nog niet in de smiezen⦠Nu blijft overigens de twijfel welke Omega ik op durf te bieden en of ik dat doe via dit forum of ebay oid wat natuurlijk iets spannender isā¦
Kortom, voordat ik langer ga lezen over de verschillende horloges zag ik ook dat Sturmanski een Gagarin herdenkingshorloge heeft. Omdat ik een virulente Russische horloge liefhebber dreig te worden heb ik em ook maar gelijk aangeschaft (amazon.de 36 euro en dan ook nog thuis bezorgd) https://www.amazon.de/Sturmanskie-Gagarin-STW1306G5-Herren-Armbanduhr-schwarz/dp/B00M2SF2Q0/ref=sr_1_1?s=watch&ie=UTF8&qid=1482338853&sr=1-1&keywords=sturmanskie+gagarin
Gekke vraag misschien maar misschien weet iemand hier dat⦠is dit nu ook een āechteā Sturmanski?
Hieronder plaatje van mijn vriendje nu, vind het persoonlijk een leuk model⦠ook al is het een Aziatische budget.