Wat een aparte Omega! Heb deze nog nooit gezien; erg leuk dat je 'm ook “analoog” kunt maken en…hij heeft de mooiste stalen band die er bestaat!!
Gr.Joep
Wat een aparte Omega! Heb deze nog nooit gezien; erg leuk dat je 'm ook “analoog” kunt maken en…hij heeft de mooiste stalen band die er bestaat!!
Gr.Joep
Hoi,
Ik heb al lopen zoeken, maar kan het ding niet meer vinden. Ik heb begrepen dat de klok rond 1999/2000 ergens geïntroduceerd is. Niet meer leverbaar.
Het is inderdaad een fantastisch mooi horloge.
Vandaag om natuurlijk
Groet,
Nico.
Hoi,
Ik kan me je aarzeling wel voorstellen.
Deze klok is twee in één, je kan ze echt als een volwaardige analoog laten voorkomen. Dat sprak me bijzonder aan. Ik vind de combinatie gewoon wat hebben, al die mogelijkheden moet je gewoon in één klok in je verzameling hebben vind ik.
Alle functies doen het prima, bang dat er iets stuk gaat? Tja? Nee eigenlijk niet.
Mijn dagelijkse werk draait om elektronica, met een dergelijke houding zou ik niet ver geraken. Het geluk moet wat met me zijn natuurlijk, toch deze Seamaster heeft bij mij ook een luizenleven. Ik geniet ervan, zie zie wel hoe ze zichzelf houd.
Het binnenwerk is in elk geval ETA, mocht dat hopeloos defect gaan, zal het zeker nog te vervangen zijn.
Groet,
Nico.
Absoluut Joep, fantastische band!
Bedankt,
Groet,
Nico.
Hoi,
Dat is ook één van de redenen dat ik juist deze uitvoering erbij wilde. Het is een horloge wat niet iedereen heeft, en toch positief opvalt. Tijdloos design ook…
Die standaard Arie, had ik ook al eens op Ebay gescored…
Soms vind je in Duitsland leuke dingen, het hoort er mijns inziens een beetje bij.
Die gekke items.
Groet,
Nico.
Hoi,
Bedankt! Ik was ook positief verrast toen ze binnen kwam. Ik kende de klok enkel van plaatjes, en nu ben ik notabene de folder kwijt waar ze in stond :+
Toen ik het horloge in het echt zag, tjonge ::o
Zo bescheiden en toch zo onderscheidend
Het ontwerp is al jaren oud, maar net zoals zijn grote broers, tijdloos!
En dat is gewoon mijn ding,
Groet,
Nico.
Hoi,
Summum? ja dat gevoel kreeg ik er ook bij. Het is voor mij zo’n beetje de ultieme ana-digi. Het uitzetten van het digitale gedeelte is een belangrijk punt, de klok oogt dan volledig analoog. Ook omdat er enkel maar een kroon op zit, heeft geen mens in de gaten wat voor extra mogelijkheden dit horloge heeft.
Het is gewoon een grappig ding,
Groet,
Nico.
Hoi allemaal,
Iedereen vast bedankt voor de leuke reacties. Mijn horlogeverzameling krijgt niet zo vaak gezelschap van een nieuwe klok, voor mij is een uitbreiding dus best bijzonder. Deze Omega had ik al een hele tijd op het oog, dus die moest er komen!
Kan iemand me trouwens vertellen wat het introductiejaar was, en tot welk jaar ze is geleverd? Ik meen me te herrinderen dat dit horloge met speciale reden op de markt kwam, ik weet het echter niet zeker…
Ik heb ook geen idee wat ooit de nieuwprijs is geweest. Omega kennende zal het een beste schep geld zijn geweest.
Groet,
Nico.
Dat is geen straf (tu)
Als je in Google intikt: ‘A pilots’s impressions of the Omega X33 (1999)’ kom je een heel eind…Ik houd het op 1994 of daaromtrent, dat het horloge uitkwam. Ik kwam op dat artikel via de site van ‘timezone’.De toenmalige prijs was geloof ik ca.2500 dollar. Er schijnt 5 jaar aan het ontwerp gewerkt te zijn. Nogmaals véél genoegen met dit fraaie exemplaar toegewenst!
Hoi,
Dit is een ander horloge, en gaat over de X33, Deze Seamaster is nieuwer volgens mij.
Groet,
Nico.
Jouw Seamaster heeft veel aanknopingspunten met de X33. De X33 heeft nog pushbuttons voor o.a. verlichting van cockpitinstrumenten, maar het gros van de mogelijkheden is hetzelfde.
Vooralsnog vind ik dit de mooiste ana-digi die er is.
Erg gefeliciteerd ermee. :~
van harte met je nieuwe erg leuke aanwinst (tu)
ik heb eens een voorloper gehad uit de zelfde serie, moet eerlijk zeggen dat deze veel mooier is oa door de band, wijzerplaat en wijzers … seamasters blijven toch erg mooie klokjes
en natuurlijk veel plezier ermee (tu)