Knoop doorgehakt en gisteren beide keuzes nog eens omgehad in onze hoofdstad.
Toch gekozen voor iets wat ik niet had verwacht. Een merk waar ik tot nog niet zo lang geleden niks mee had. Voor mij een patsermerk. Kijk mij eens geld hebben maar niet per se verstand van horloges. DIt is een klein beetje veranderd toen ik in Gent bij een juwelier binnen liep pakweg 1.5 jaar geleden voor eens een Tudor Pelagos te passen die er toen niet was. Wel een BBR omgehad en nog wat gepraat en heel veel informatie echt boeken vol van een ander merk meegekregen. En ook door dit forum waar we alleen maar liefhebbers hebben.
Maar goed zo was mijn interesse toch een beetje getriggerd en nu is het zo ver. To stay forever. Man man wat een kwaliteit en wat draagt die band lekker. Kroon op de collectie ?
Voor nu even een eerste heule slechte foto even snel gemaakt met mijn telefoon.
En een andere vraag: Hoe kan men ervoor zorgen dat de Lume zo lang mogelijk zichtbaar blijft/snel zichtbaar word. Ik pak tot zoverre mijn zaklamp van mijn telefoon ook voor mijn ex de Blumo en de Eterna. Maar andere manieren?
Het beste werkt met een UV lamp
UV licht kun je vergelijken met een golfbal tov een pingpongbal
je moet elektronen uit hun baan schieten die daarbij dan dat licht weerkaatsen
niet dat de lume daar dan feller van gaat schijnen, maar de oplaad tijd is korter.