Knoopje413

Ik zag dat @Knoopje413 nog geen topic in het groen had, aan mij dus de eer om Bjorn te helpen wat HF streetcred op te bouwen :slight_smile:

@Knoopje413 heeft gisteren een horloge van me overgenomen. Transactie werd gekenmerkt door prettig, vriendelijk en open contact. Afhandeling was erg netjes, aanrader!

1 like

Daar kan ik ook wel wat mee :innocent:. @Knoopje413 heeft die mooie groene Junghans van mij overgenomen :green_heart:. Erg prettige verkoopervaring, tevens snel en effectief.

2 likes

@Knoopje413 kocht mijn Brietling colt van mij over. Fijn in communicatie, vlot in zijn beslissing en kwam zijn afspraken na. Hij nam zelfs wat Brabants worstenbrood voor mij mee :heart_eyes:. Na een kopje koffie was de deal snel beklonken. Thnx!

1 like

Nette deal met @Knoopje413 gemaakt

Opsturen ging ook vlot

Aanrader :slight_smile:

1 like

Deze middag heeft @Knoopje413 een horloge van mij overgenomen bij het “HF-clubhuis” met de toucan op het dak. Björn is een echte horlogeliefhebber en uiterst gezellig om mee rond de tafel te zitten.
Hij is vlot in de communicatie en komt z’n afspraken na. Björn is een betrouwbaar lid om zaken mee te doen. :raised_hands:

Björn, veel plezier met je mooie NA en de zoektocht naar weer een volgend horloge voor je collectie.

:star::star::star::star::star:

1 like