Knopjes Bernard Piot vervangen

Hallo,

Allereerst mijn complimenten voor dit forum. Ik ben een leek op horloge gebied en heb in de afgelopen dagen veel gelezen in jullie berichten. Erg interessant.

Graag wil ik jullie mening vragen over het volgende.

Ik heb een aantal jaren geleden een zilveren Bernard Piot horloge aangeschaft waar ik nog steeds erg blij mee ben.
Van de juwelier heb ik begrepen dat dit merk voornamelijk bekend is met gouden horloges en dat het uitbrengen van een reeks zilveren horloges een niet zo succesvol uitstapje was. (iets wat ik niet begrijp overigens want ik vind het een heel mooi horloge)

Ik draag het elke dag en helaas zijn inmiddels de knopjes, busjes waar de knopjes in zitten en de kroon van dit horloge versleten (aangetast, zie foto), blijkbaar is alleen de kast van zilver. Het is onvermijdelijk dat er op termijn vuil of vocht in het uurwerk komt omdat de knopjes niet goed meer aansluiten. Ook doen de versleten knopjes afbreuk aan het horloge.

Ik heb het horloge ter reparatie aangeboden bij de juwelier waar ik het horloge destijds heb gekocht. Na lange tijd kreeg ik uiteindelijk de mededeling dat reparatie niet mogelijk is omdat de onderdelen niet verkrijgbaar zijn. Volgens de juwelier is het speciaal maken van de onderdelen te duur t.o.v. de waarde van het horloge. De onderdelen van een ander horloge passen niet volgens de juwelier.

Ik kwam nog op het idee om Bernard Piot te benaderen maar ik kan geen website vinden. (vreemd eigenlijk omdat vrijwel alle merken wel een website hebben, of is Bernard Piot daar te klein voor?)

Hebben jullie ideeën of suggesties? Alvast bedankt!

Kan niemand mij helpen?