Horloge gekocht van Robert @Knutselkoning. Top communicatie via whatsapp, dezelfde dag verzonden, nog beter ingepakt dan menig winkel én het horloge tip top in orde. 10/10 ervaring dus, met Robert kun je goed zaken doen
Bedankt voor het delen van je ervaring Diederik, ben blij dat het horloge op een goede plek terecht is gekomen.
Nieuw horloge overgenomen van @Knutselkoning Robert. Echt nieuw dus, zag hem om de pols van Robert die hem gemod heeft, door er een ander bandje en een filter op te zetten. Robert weet dat ik A-technisch ben, dus bood direct zijn hulp aan. Je mag die van mij wel overnemen, is nog nieuw. Kan het ook gaan bestellen, duurt een paar weken. Keus was snel gemaakt, 2 dagen later binnen en bomproof verpakt. Echt een toffe ervaring en leuke ccommunicatie. Aanrader dus om zaken te doen met Robert .
Robert, nogmaals bedankt
Bedankt Ferry voor je positieve bericht en uiteraard graag gedaan! Veel draagplezier gewenst met je eerste Casio.
Groetjes, Robert
Snel en leuk ‘zaken’ gedaan met Robert @Knutselkoning Uiterst plezierig contact en bericht van ontvangst, altijd enorm gewaardeerd. Robert bedankt en veel plezier van deze schoonheid van Hollandse bodem
Afgelopen week een bandje overgenomen van @Knutselkoning , snelle en goede comunnicatie. Ook super snel verstuurd en dus ontvangen! Nogmaals dank Robert!
Zopas een horloge verkocht aan Robert @Knutselkoning.
Leuke en vlotte communicatie, razendsnelle betaling en een blije koper :).
Robert, nogmaals, het was fijn zaken doen met je!
Vandaag een horloge geruild met Robert.
Na vriendelijk bij hem thuis te zijn ontvangen en de betreffende horloges uitgeruild te hebben, nog gezellig nagekletst over de horlogehobby en andere dingen die het leven wat leuker maken (i.e. hi-fi en reizen). Een fijn forumlid om te ontmoeten en een deal mee te sluiten. @Knutselkoning bedankt en misschien tot een volgende keer!
Een super leuk zelfbouw horloge van @Knutselkoning gezien en uiterst plezierig contact met hem gehad.
Een aanpassing was ook geen probleem en het werd razendsnel gerealiseerd met foto’s.
Fijn persoon om zaken mee te doen.
Het geheel was ook super netjes verpakt en razendsnel verzonden.
Tevens zat er een leuk doosje bij in de stijl van het horloge.
Robert hartelijk dank en ik ben er super blij mee