Knutselprojekt: m'n tweede Desmo

Is dit één van de laatste Indian modellen ? mooie dikke ééncylinder Henrik !
mooi zweefzadel, jammer van dat chromen loop rekje, maar wheelies gaan wel beter zonder, en stuurt natuurlijk nu messcherp ,moet nog wel zo’n nieuwe kentekenplaat op.

blijkbaar zijn horloge liefhebbers ook vaak liefhebbers van het betere 2 wieler werk.
Je hebt 'm toch wel goed verzekerd ?

Groet, André

Ja Paul, Kawa voor en achter, koplamp is van een DUC.
't is een mix van een Kawa ZXR en een Harley FXRS = ZXRS streetfighter.
blok zelf is ook “”“wat”" aangepast, om al die Ducs in te halen (:smiley:

Groet André

Leuk hoor jongens, men neemt me weer eens niet serieus. Ik voel me nu net zo als toen ik met mijn Citizen Promaster probeerde mee te komen met de Monsters :frowning:

Mijn brommer is niet verzekerd, dus ik ben de gekste ::o
Komt omdat ik 'm nooit gebruik, ik heb een Taunus. Hmmm klinkt ergens ook weer lullig, zeker als je daarbij bedenkt dat ik vandaag weer naar huis moest liften omdat ie er weer mee kapte na een kort ritje naar het postkantoor…

Henrik, ik zou dat scootmobieltje achter in de kofferbak gooien,past denk ik wel zonder dat looprekje ?
zo heb je altijd een back up als het Fordje er weer eens mee stopt.:smiley:
wat deed je daar op het postkantoor Henrik ? horloge wegbrengen (Ventura) of er weer één ophalen ?

Paul, zit nu een Vance&Hines onder mijn brommertje (vh.een supertrapp),en die maakt wel wat behoorlijk geluid boven de 5000 tpm.
onder het motto:
-----loud pipes saves lives----

André

Nee, ik ging deze Angelus wekker terugbrengen. Kwam kapot aan omdat de verkoper het in een dun plastic wegwerpdoosje met 1 laag bubbelplastic vanuit Amerika naar Nederland had verstuurt. Moest nog even heel erg lang discussieren om m’n geld terug te krijgen maar nu gaat ie weer terug. Helaas…

Deze dus: http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,14701,14701#msg-14701

Ja mooi caliber, mooi klokje maar geen etui erbij, en die moet je er dus eigenlijk wel bij hebben Henrik.
overigens heeft dat andere Angelus klokje met dat kapotte kalender gedeelte nog $ 305,- opgebracht.
heb er zelf één verleden maand gekocht voor $ 150,- en die funktioneerd wel goed.
blijft een wonderlijk gebeuren op eBay,

Groet, André