Knutseluurtje met vilt...en een houten doos

Na een kort uitstapje naar een mooie Rainer horlogedoos (ruimte voor 3) besefte ik mij eigenlijk dat het steeds om de kussentjes heen doen en er weer afhalen van m’n horloges, vooral met meerdere wissels per dag :blush: niet echt de meest handige methode is. Ook zullen de kussentjes denk ik dan vrij vlot slijten. Kortom…de Rainer in het Blauw en weer op zoek naar iets anders.

Misschien zo’n prachtige houten horlogedoos bij Fishandfather.com kopen zoals Rik @GMTplus1 heeft gedaan. Maar dan koop ik een houten doosje die ik eigenlijk reeds heb en ooit van m’n ouders heb gekregen. :thinking: Daar moet iets mee te doen zijn…

Na een ochtendje in de zon was het wel weer eens tijd om de handen uit de korte mouwen te steken en ben ik met een rol zwart vilt, een rolmaat, een scherpe schaar, en lijm aan de slag gegaan. Zie hieronder het resultaat. Voor iemand met 2 linkerhanden ben ik best tevreden :+1:

34 likes

Nette doos zo, maar zou je niet iets van schotjes tussen de horloges willen hebben?
Je zou een houtprofieltje kunnen kopen bij de bouwmarkt voor een euro of 3, die dan net een fractie te lang afzagen (waardoor het een beetje klemt) en dan plaatsen.
Dan kunnen je horloges ook niet tegen elkaar aan komen.
Groeten,
Marijn

2 likes

Zeker een goed idee. :+1: Vind zelf eigenlijk op deze manier prettiger omdat het 1 ruimte is…en ik dus vrij ben vwb de indeling.

1 like

Als je nog vilt hebt: beplakt de zijkanten?

2 likes

Eensch.

Verder leuke doos :+1:t2:

2 likes

Mooie doos. Zou de mijne er wel in willen leggen.

3 likes

Echt handwerk is onbetaalbaar!

Dat heb ik ook met sommige dozen
:roll_eyes:

6 likes

Dank mannen.

Metin…:see_no_evil:

Dat is een idee idd…:+1:

1 like

Nu nog even de top opschuren en lakken want dat is mooi gefineerd. :+1:

2 likes

Netjes :+1:

1 like

Nah, deze heeft karakter.

1 like

Wat een wonderlijk forum is dit toch ook af en toe…:see_no_evil:

1 like

Deze heeft karakter

Deze moet gewoon opgeschuurt en gelakt worden :yum:

Daffie’s doos moet gewoon een flinke beurt krijgen :rofl:

Ik ben nu éénmaal een sucker voor mooi gelakt walnoot.

4 likes

Die bovenste kan zo in “cars” of Toystory :slight_smile:

Ik zou zo in deze Firebird springen en ermee gaan touren…super cool ding! :facepunch:

1 like

Een ietwat harde matras zo te zien, maar daar kunnen ze wel tegen. :sunglasses:
Geeft altijd voldoening dit soort projectjes. Nice :ok_hand:

1 like

Dankje Wander :+1: Idd…hoe klein het projectje ook was, het geeft voldoening.

1 like

Duur tourtje à 3 km per liter van € 1,45.
Maar luxe en plezier mag wat kosten.

1 like

Haha ja dat soort muscle cars mogen eigenlijk geen plek meer op deze aarde hebben…als benzine slurpende beasts. Ok…dan maar een weekje the USA door. Ik vermijd even Minneapolis, Atlanta, NY…:sunglasses:

1 like

Mooie doos :blush:

1 like