Op nieuwe sloffen van @Ko-Banden
Mijn Minases (Minasi?)
Vandaag voorzien van 2 top banden van @Ko-Banden
Ik ben weer erg blij met de banden!!
Ziet er fantastisch uit!!!
Horloge? Band?
Je zit sowieso in het verkeerde topic
Je bedoelt die certina op die Ko band?
Ik bedoel verkapte verkoop
Oh jeetje ja inderdaad nou je het zegt , heb je wel gevlagd?
Gelukkig! Er is vlot gevlagd! Lief forum bedankt ik voel mij waarlijk terecht gewezen want de angst bekroop mij al dat dit met een sisser af zou kunnen lopen maar fijn dat de zweep er ferm overheen gegaan is!
Ps, Koopt uw banden van Ko want banden van Ko is the way to go!
Ko is top, mooie Certina
Vandaag mijn eerste band mogen ontvangen van Ko-banden.
Prachtig gemaakt.
Dank Ko!!
Staat mooi op de Seiko Alpinist 1959.
Gisteren deze mooie band van @Ko-Banden mogen ontvangen. Deze is gemaakt van plantaardig Italiaans gelooid leer en heeft een lichte padding over de hele band (dus niet zo’n bolle padding bij de lugs alleen). Ik ben er zeer tevreden mee; ook de nieuwe luxe gesp is het vermelden waard.
Ik ben altijd fan van Kos werk. Hoe verhoudt t zich tot fluco? Dat was jouw favoriete merk toch?
Sowieso is Ko natuurlijk helemaal custom
Ze zijn vooral heel verschillend. Fluco draag ik inderdaad graag, maar het is vaak ook wel wat aan de stugge kant en haalt niet de verfijning die je bijvoorbeeld bij Molequin krijgt. Die zijn toch nog wel wat chiquer, zeker met die premium gesp. Maar ja, ook veel duurder natuurlijk.
Deze Ko is niet per se chic, eerder wat steviger, robuuster, maar desondanks wel heel erg soepel en comfortabel. Je ziet er ook duidelijk aan af dat het handwerk is. Ik vind dat charmant. En het feit dat je alles zelf kunt kiezen is natuurlijk geweldig.
Dat alles dan in exotisch leer voor een uiterst schappelijke prijs… Ja hoor, ik kom zeker terug.