Lekker man, 19mm
Het scheelt dat mijn Chronomaster original ook 19mm is.
Maar had het liefste alles 20 ja.
Ik begin 19-16 meer en meer de ideale maat te vinden. Intussen 3 horloges met zo’n band.
Ik heb er 6 ofzo. Momenteel geen 20mm meer
De band is mooi maar is de maat wel goed? Je ziet de springbar zitten.
De band is voor een ander horloge op maat gemaakt. Dat horloge is nog niet klaar. Klopt dat er één mm speling zit. Goed gezien. De lugs van dit horloge staan 19 mm uit elkaar, terwijl het bandje precies 18mm is. Echt vakwerk.
Ik wilde het bandje graag laten zien.
Beste forum leden.
Ik ben gestopt met banden maken. Ik krijg veel last van mijn rechter hand en pols door het bewerken van leer.
Daarom heb ik de beslissing genomen om mijn pols te sparen zodat ik mijn andere hobby wel kan blijven doen.
Ik wil iedereen bedanken voor het vertrouwen dat jullie me gegeven hebben.
Lopende bestellingen maak ik nog af. En blijf natuurlijk gewoon op het forum rondkijken.
Groeten Ko
Dank voor het bericht Ko, super jammer om te horen maar een verstandige beslissing.
Ik ben reuze blij met de banden die ik van je heb en zal deze ook nooit wegdoen
Zeer jammer, maar gezondheid gaat voor!
Ik heb ook jaren genoten van jouw banden, telkens netjes op maat gemaakt voor mijn berenklauw
Hat was nu we al effe geleden dat ik een band liet maken gezien de richting waarnaar mijn collectie uitgegaan is, maar alle banden worden nog met veel plezier gedragen door een vriend met een bijna even grote berenklauw.
Jammer voor jou Ko! , jammer van voor het forum, jammer voor mij, wilde net contact opnemen omdat ik zo n lastig horloge heb…
Maar is er soms een opvolger onder ons op het forum? …
Ko ik wens je het beste! , gezondheid voorop, dat is het belangrijkste!
,
Even de zoekfunctie gebruiken, er zijn meer mensen actief op dit vlak
Jammer Ko, ik draag je banden nog steeds. Wat is je andere hobby?
Bedankt Ko. Geniet van de andere hobby.
Blij op de valreep nog een van de laatste exemplaren te scoren dan, tot dusver was het een hoogst aangename ervaring.
Hi Ko,
Wat vervelend zeg! Hopelijk hersteld je hand/pols ook weer wanneer je deze werkzaamheden niet meer uitvoert… Sterkte en bedankt voor alle mooie banden die je gemaakt hebt. Je hebt jarenlang een hoop leden blij gemaakt!
Kijk hier maar even.
www.netsuke.nl
Man jij hebt gouden handen ik sta versteld
Eigenlijk ben jij een juwelier
Jammer Ko! Gezondheid gaat voor.
Nou, laat dat leer maar zitten dan