Ko-Banden only

Ah Ko, jammer om te horen. Ik vind dat je echt super banden maakt en ik draag ze met veel plezier. Maar inderdaad, gezondheid eerst.

:blue_heart:

2 likes

Wat jammer om te lezen Ko, maar je gezondheid gaat voor.

HF gaat je vakmanschap missen. Gelukkig heb ik de band van struisvogelpoot nog :medal_military:

2 likes

5 likes

Wat jammer Ko. Van jou heb ik nog de eerste beginselen geleerd en wat gereedschap gekregen. Dat was voor mij weer een boost om verder te gaan en ook de kwaliteit te verhogen. Nogmaals bedankt daarvoor en jammer (maar begrijpelijk) dat je niet verder gaat.

1 like

Veel succes met je andere hobby en bedankt voor al die mooie banden :grin:

Kun jij hier dan geen goedkope maatwerk bandjes gaan maken? :smirk:

@Ko-Banden jammer maar begrijpelijk. Bedankt voor de mooie bandjes door de jaren heen!

Bedankt voor de leuke banden. Gezondheid gaat uiteraard voor.
Ik heb al spijt dat mijn kameel meeverkocht is met een horloge.

Nee, ik doe dit alleen als hobby en alleen voor mezelf, familie en vrienden. Ik concentreer me nu meer op de productie van mijn volgende DIY horloge en DIY dial.

4 likes

Wat is dat voor leer?

Ko dat is geheel begrijpelijk, ik wil je nog bedanken voor de schitterende banden die je voor me heb willen maken.

En ik heb ook diverse banden van jou hand mogen overnemen van forumleden

Alle banden van jouw hand zijn kwalitatief en qua stijl en vormgeving TOP!

en ik koester ze

Ko bedankt! :slightly_smiling_face:

Van jouw hand

1 like

Dat is struisvogelleer.

Maar dat patroon moet toch haast een bewerking zijn? Ik heb nog nooit zo’n regelmatig patroon in struisvogelleer gezien en ook het kleurcontrast lijkt veel sterker dan gebruikelijk. Misschien dat @Ko-Banden het kan uitleggen?

Dit vind ik ook een mooie leerbewerking. Saffiano maar dan grover en onregelmatiger

1 like

Hoe wordt de bewerking/patroon van die onderste twee genoemd?

Sterkte Ko. Succes met je andere hobby

Bedankt voor al je werk.

Bedankt voor de prachtige banden en bijdrage op het forum! Gezondheid gaat voor alles. Veel plezier met je andere prachtige hobby!

Geen idee