Ko-Banden only

Dit heet Saffiano.

3 likes

En dit is Russia hatch.

3 likes

En dit is slangen leer.
01c280aafd452c235f1d2711716c787726da087b_1_375x500

4 likes

Iedereen bedankt voor de lovende woorden.
Dit besluit vond ik erg moeilijk. Ik heb er wel een jaar mee rondgelopen. Maar de pols klachten werden steeds erger dus ik moest iets doen. Voelt een beetje als voor de tweede keer met pensioen. :smile:

31 likes

Mijn eerste Ko, een mooi stukje geitenleer.

Nu een collectors item :wink:

8 likes

Maar dat is toch niet het patroon van de twee onderste foto’s in het gelinkte bericht (de rode en orangige)?

Mooi alternatief voor saffiano dit

Wow! Je doet het niet meer, maar je hebt zulk materiaal zeker ook niet zomaar mee voorhanden?

Mooi geitje, maar ook zeer mooie kast!

1 like

De blauwe band is een ander merk leer dan die ander twee. Per looier zit er wat verschil in.

2 likes

Nee, heb ik niet meer. Is al even geleden dat ik die band gemaakt heb.

1 like

Ontzettend jammer dat je ermee stopt, maar ik ben blij dat ik recent nog eea heb mogen ontvangen. Als ik zo naar je houtsnijwerk kijk dan snap ik wel dat je ergens de grens moet trekken. Dank voor je mooie werk!

1 like

Hartelijk dank voor de banden Ko! Het allerbeste gewenst met je andere hobby’s.

1 like

Ach Ko! Wat vervelend om te horen dat je een keuze hebt moeten maken, maar wat goed dat je de knoop hebt doorgehakt. Gezondheid voorop!

Nu weet ik het zeker, geen band gaat meer de deur uit! Ik vond het altijd ontzettend leuk om een band bij je te bestellen. Al die keuzes, het afwachten en nooit teleurgesteld worden! Veel plezier met je andere hobby!

1 like

Ko, een goed besluit voorzover ik kan beoordelen.
Dank voor jouw bijdragen en banden.
Als illustratie een foto bijgevoegd van buitenmaats werk in buitengewone kwaliteit: 26 mm breedte uit een geit gesneden straps:

9 likes

Respect voor je keuze. Een leuke hobby moeten afsluiten zal niet leuk zijn.

:point_up:t2:🫶🏻

1 like

Ik heb er heel wat gehad de afgelopen jaren en op dit moment twee over. Deze zullen niet snel vertrekken :slightly_smiling_face:

Bedankt voor al je bijdrages aan ons mooie horlogewereldje @Ko-Banden :smiley::+1:t2:

6 likes

Jammer om te moeten lezen Ko. Zorg goed voor jezelf. Dank voor al het moois je hebt gemaakt. All the best! :+1:

2 likes

Bedankt voor alle mooie dingen die je voor ons hebt gemaakt!