Ko-Banden only

Bedankt Ko voor alle mooie banden die je voor mij gemaakt hebt.
Ik geniet er nog dagelijks van.
Lekker genieten van je andere hobby in goede gezondheid :+1::+1:

Een hommage aan de ‘Banden-Meister’ is wel op zijn plaats. All the best Ko en dank voor alles!

7 likes

Ko!! Hartelijk dank voor alle mooie banden en de mooie service door de jaren heen!

Ook ik draag je banden nog steeds met veel plezier.



Maar je gezondheid gaat voor. Maar ik heb een enorm respect voor je vakmanschap, zowel op gebied van horlogebandjes, als voor je houtsnijwerk. Een Vakman met hoofdletter V.

5 likes

Bedankt nogmaals voor alle mooie reacties. Doet me goed.
Mijn beslissing pakt goed uit. Sinds ik gestopt ben met banden maken heb ik geen pijnklachten meer.

37 likes

Dat is goed nieuws!
Blij dat te horen.

En even wat KO banden in actie:




10 likes

Dat is mooi nieuws Ko. :+1:

Ha Ko, ook hier nog dagelijks plezier van de mooie band die je voor mijn Mark40 maakte en fraaie band voor mijn Seiko met matching geel stiksel.

3 likes

Jammer Ko, vakwerk wat jij maakte.

1 like

Ik heb er maar één, één band van Ko.
Had er meer willen hebben maar helaas.
Nog even dit topic nieuw leven inblazen!

Een ode aan Ko!!


Dank Ko!

17 likes

Prachtig mooi bandje!
Laat, maar ik ben nieuw op het forum.

1 like

Zijn er nog leden die een Ko-Banden bandje dragen?

Ik heb mijn Longines weer op haar bandje van Ko gezet :slightly_smiling_face:

11 likes

Zeker! Mijn speedmaster mk40 zit nog trouw op een mooie bruine Ko.

2 likes

Ik mis Ko…

3 likes

Wist niet eens dat jij deze ook hebt.
Byzonder mooi ding.
Heb hem zelf ook gehad, denk een jaar of 3.
Daarna aan mn buddy @Floydian67 verkocht.
En die wil hem niet meer terugverkopen.
Zooooo jammer :woozy_face:

Maar jouw Sei-KO voorzien van KO-band is een topper iig

Enjoy

3 likes

Ik heb deze prachtige struisvogelpoot lederen band van Ko.:ok_hand::slightly_smiling_face:


10 likes

Prachtige Lindbergh ook.

2 likes

Dankjewel!:slightly_smiling_face:

Ja hoor, ik draag ze nog regelmatig. Uit mijn NOS voorraad.

En heel af en toe maak ik nog een band voor mezelf.

14 likes

Helemaal mee eens!!!
Dit zijn de horloges die je in je collectie zou moeten willen.
Niet als daily beater, maar als icoon uit de horlogegeschiedenis.
Af en toe op de pols, met plezier en aandacht weer eens een dag dragen. Zo’n dag waar je 100 keer op je horloge kijkt en eigenlijk nog niet weet hoe laat het is, omdat je alleen geniet van het byzondere
Zeker deze Longines waarbij het al een feest is om uit te leggen hoe die schaalaanduidingen gebruikt moet worden bij navigatie.
De struis is abfab!!! ( ABsolutely FABulous)

1 like