Ko-Banden only

Normaal ben ik niet van de Romeinse cijfers, maar deze Longines vind ik werkelijk prachtig! :smiling_face_with_three_hearts:
Samen met het bandje een zeer geslaagde combinatie. :+1:

1 like

Dankjewel!:slightly_smiling_face:

(Hij staat in het blauwe gedeelte :wink:)

1 like