Ko is de Leermeester!

Recentelijk heb ik, na maanden zoeken, de originele stalen bracelet (1170) met de uiterst zeldzame 653 eindlinks gevonden en op mijn Seamaster 176.007 met grijze dial gemonteerd. Wat was ik blij! Maar zijn broertje, de blauwe dial 007 die het met een net-niet-goed-passende vervangende bracelet moest doen, was jaloers. Dat hoeft nu niet meer.

Het leek me altijd mooi om de blauwe wijzerplaat te combineren met een cognackleurige vintage racing strap - zoals we wel eens voorbij zien komen op een Tissot die op het forum rondwaart (ik noem geen namen :stuck_out_tongue_winking_eye:). Dan is er maar een naam natuurlijk, en dat is @Ko-Banden. Werkelijk in no time en tegen een zeer schappelijke prijs leverde hij de strap, en ook had hij toevallig nog een originele Omega gesp liggen, en daar zeg je dan natuurlijk geen nee tegen.

Hoe vaak komt het nu voor dat je iets ontvangt waar werkelijk niets op aan te merken is? Bij mij niet vaak in elk geval, maar deze band is gewoon perfect. Wat een vakman!

19 likes

Mooie band, mooie combi, en mooie foto’s, wat wil je nog meer?
Veel draagplezier!

1 like

:point_up: Wat hij zegt :grin:

1 like

Dat bandje staat hem beter dan die rare Tissot

4 likes

Top!
Ik vind het een zeer gaaf horloge. Dat in combi met een Ko bandje… Daar mag je trots op zijn.

1 like

Wow die is echt super. Wat een vakman toch :smiley:

1 like

Hele gave combinatie. Die 007s blijven trekken, gaaf.

1 like

Zo’n blauwe heb ik ook gehad…alleen zo stom geweest om hem weg te doen. Foutje…
Prachtig horloge, met interessant uurwerk. Ik droeg hem het liefst met een suede zandkleurige band. Maar jouw combi mag er ook wezen…

1 like

Mooie band en mooi horloge.

1 like

Meesterlijk! Gefeliciteerd … en genieten :sunny:

1 like

Erg fraai horloge met de nieuwe band.

1 like

Titel volledig misbegrepen. Dacht dat Ko je had geleerd met leer te werken (als mentor) aka de Leermeester.

Zondag…

1 like

Prachtig,en de band gaat niet vervelen hoor,ik weet er alles van!!

2 likes

Ik begreep de titel ook verkeerd, had een SM verhaal verwacht… :wink:

Mooie combo trouwens!!

2 likes

Haha, was het maar zo! Ik zou best bij hem in de leer willen. De leerleer, als het ware :wink: Stiekem had ik de double entendre in de titel ook wel een beetje bedoeld.

Bedankt voor alle complimenten!

Ik merk overigens dat nu de band helemaal naar mijn zin is, ik me begin te ergeren aan de niet-originele wijzer op de urenduiding dial bij 6 uur. Die is ooit vervangen door dit rode exemplaar bij een service en hoort wit te zijn. Toch maar eens vervangen, denk ik.

Dat rood past hier echt niet…

1 like

Mijn beste,

Fantastisch!! Wat een plaatje!!
Geniet dan ook met volle overgave van deze magnifieke creatie.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Schitterende combi.
De rode wijzer misstaat hem niet wat mij betreft.

1 like

Ko maakt de beste bandjes! Probeer dit soort topics nooit te maken wanneer ik bandjes van hem binnen heb, want dan wordt hij steeds populairder en de wachtrijen langer :wink:
Maar het lukt me niet om er niks over te zeggen, ze zijn echt geweldig. Krijg over twee weken weer twee bandjes van hem binnen.

1 like