Ko-Banden

Vakman, maakt de mooiste betaalbare banden geheel op wens.
Aanrader :+1:t2::+1:t2::+1:t2::+1:t2:

Door ko een mooie sportieve leren band voor mijn sportura laten maken. Draagt zeer comfortabel en gewoon vakwerk.
@ko zeker aanrader als je op wens een band wilt laten maken.

Heb mijn eerste bandje van @Ko_ gekregen en, pardon my french…it’s fucking beautiful.

Super :+1:

Heb net mijn bandje binnen gekregen. Een donkerbruine vintage strap voor mijn Damasko. Prachtig afgewerkt en mooi materiaal. De beste man verdient alle lof die hem toekomt! Compleet naar wens en dat alles binnen een week :+1:.

Hier ook vandaag een bandje binnen gekomen van Ko.
Geheel naar wens en binnen 1 week op de mat.
Zal zeker niet mijn laatste keer zijn :+1:

Hallo Ko,

Ik zoek voor mijn Meistersinger een 20/20 mm band in een groene kleur, welke dikte heb ik dan nodig?
Heb je wellicht een paar voorbeelden, qua kleur en stiksel??
Ik hoor graag van je.

Groet Jan

Oeps verkeerde plaats.
svp verwijderen.

Bandje van Ko ontvangen. Goede communicatie met perfect advies voor mooi afgewerkt kwaliteitsleer! Bedankt Ko!

1 like

3 bandjes ontvangen van Ko. Heldere communicatie en TOP service!

1 like

Weer een bandje van Ko mogen ontvangen en wederom naar tevredenheid! Vakwerk, anders kan ik het niet zeggen :thumbsup:.

1 like

Wederom een bandje van Ko ontvangen. Kwaliteit zoals gewoonlijk! :thumbsup:

1 like

Vandaag ook weer een bandje van @Ko-Banden binnen. Prima communicatie en kwaliteit. Bedankt Ko :thumbsup:

Eerste bandje van ko binnen. Ongekend vakwerk voor deze prijsklasse. Hier kunnen de merkbanden niet tegen op. Vlotte communicatie, goed advies, keuze genoeg en bovendien custom made. Topper!

1 like

Helemaal eens met alle lof. Prachtig afgewerkte leren band ontvangen!

Ook recentelijk weer erg mooie bandjes gekregen van @Ko-Banden

Hij kan zich gemakkelijk meten met de veel duurdere internationale aanbieders van handgemaakte bandjes.

1 like

Ook ik heb 2 bandjes besteld bij Ko en ik kan alle berichtjes beamen: wat een vakman!

Weer een topband ontvangen van @Ko-Banden

Bedankt :+1:t2:

1 like

Prachtige band op maat voor mijn Damasko ontvangen van Ko. Vakmanschap :ok_hand:

1 like

Iedereen die nog een rallye bandje op zijn Speedmaster (of Bulova natuurlijk) wil, check dit. Die @Ko-Banden wordt steeds beter, echt prachtige kwaliteit.

Bedankt Ko!

6 likes

Geweldig mooi
Ko bedankt!

2 likes