Tissot PRX only

Blijft lekker! Iemand nog tips voor fijne bandjes i.c.m. de groene wijzerplaat?

10 likes

Vorige week heb ik deze ontvangen van Ali, erg soepel, draagt erg fijn en sluit mooi aan, zeker voor dat geld…

En anders via DeLugs, als je ooit een groen lederen band vind voor een fatsoenlijke prijs hoor ik het graag!

4 likes

Thanks, ik ga ook maar eens bij Ali kijken.

Donker groene croc band zou hem helemaal afmaken! Beetje in de stijl van de prx met zwarte en blauwe plaat.

1 like

Kan Ko je niet helpen?

Vergeef me mijn onwetendheid, ik ben relatief nieuw hier. Wie is Ko? Heb je misschien een link naar een relevant topic? Zoek ook nog een mooie zwarte 22 mm croc band voor Breitling SOH.

Je kan alvast via de link hieronder enkele werken vinden.
Best neem je even contact via Pb @Ko-Banden

Ko-Banden

Nice, ziet er goed uit, dankjewel!

1 like

15 likes

Ijs en sneeuw.

6 likes

Even een vraagje voor de automatic PRX eigenaren hier:
Als je het horloge schud bij je oor om hem op te winden, horen jullie dan enkel de rotor draaien?

Bij mij zat een tik geluidje waardoor het horloge onder garantie is gerepareerd (wat schroefjes vervangen etc), maar nu blijkt het getik nog steeds (erger) aanwezig. Ik twijfel nu dan ook of dit wel of niet hoort.
Het lijkt mij dat je enkel de rotor moet horen, zonder een klein tikje?

Misschien is het toch wel gebruikelijk:

Op Reddit is een filmpje , hier klinkt het echter wel extreem luid. Maar dit is wel wat ik bedoel. Vreemd dat ik het niet eerder heb gehoord aangezien ik dit soort dingen vrij snel opmerk. Maar goed :smiley:

Nog steeds benieuwd of jullie dit ook hebben/horen!

Het was me nog niet opgevallen, maar ik heb het even voor je getest. En ik hoor het ook… Dus ja. Bedankt daarvoor :wink:

Geen idee wat het tikje is, maar onder normale omstandigheden heb ik het nog nooit gehoord. Enkel als ik een Seiko shake met het horloge doe. De PRX loopt ook gewoon mooi. Dus kan er verder niets van zeggen.

8 likes

Heb je deze nog?

nee, die is allang weg. sorry

Er komen weer een aantal nieuwe kleurtjes aan. Waaronder een ‘Tiffany’ automatic:

Bij Bouman staan ze al op de site. Ik kan er verder niet veel over terug vinden. Ik vind de groene wel een aantrekkelijk kleurtje voor de zomercollectie.

2 likes

En nog een nieuwe

12 likes

Hele mooie kleur!

1 like

Die roze lijkt wel heel roze en niet zalm, klopt dat?

Tikje kan de pal zijn die klikt elke keer een tandje verder door het draaien van de rotor of je kunt ook een tik horen van het slippen van de opwindveer.

2 likes