Tissot PRX only

Het was me nog niet opgevallen, maar ik heb het even voor je getest. En ik hoor het ook… Dus ja. Bedankt daarvoor :wink:

Geen idee wat het tikje is, maar onder normale omstandigheden heb ik het nog nooit gehoord. Enkel als ik een Seiko shake met het horloge doe. De PRX loopt ook gewoon mooi. Dus kan er verder niets van zeggen.

8 likes

Heb je deze nog?

nee, die is allang weg. sorry

Er komen weer een aantal nieuwe kleurtjes aan. Waaronder een ‘Tiffany’ automatic:

Bij Bouman staan ze al op de site. Ik kan er verder niet veel over terug vinden. Ik vind de groene wel een aantrekkelijk kleurtje voor de zomercollectie.

2 likes

En nog een nieuwe

12 likes

Hele mooie kleur!

1 like

Die roze lijkt wel heel roze en niet zalm, klopt dat?

Tikje kan de pal zijn die klikt elke keer een tandje verder door het draaien van de rotor of je kunt ook een tik horen van het slippen van de opwindveer.

2 likes

Juwelier heeft hem opgestuurd waarbij wst schroefjes, wijzers en pakkingen vervangen zijn: maar geen resultaat.
Hierna hebben ze een nieuwe PRX gepakt en die had hetzelfde geluid, maar ze waren dusdanig benieuwd dat hun eigen horlogemaker er nog naar ging kijken.

Die heeft uiteindelijk de rotor schroef aangedraaid (zonder wederom echt resultaat) dus het zal wel zo horen inderdaad.
Het lijkt erop dat je het hoort wanneer de rotor stil valt en zichzelf balanceert als het ware.

6 likes

5 likes

Mijn meest gedragen horloge :heart_eyes:

8 likes

Enorm stil hier! Waar zijn jullie PRX’en gebleven?

6 likes

Hier @Martynnn :wink:

10 likes

Gewoon om de pols hoor :grin:

6 likes

In de kist, waar ze thuishoren! :wink: (Grapje) ('k wou dat ik er twee kon verantwoorden maar dat doe ik niet meer hehe)

1 like

Ik wil die gouden 35mm. Iemand de gouden (pun intended) tip? €895 is mij te gortig.

Dan koop je de quartz versie :wink:

Neh. Die plaat van de automaat is wel een must. Ik wacht wel op een gebruikte denk ik.