Tissot PRX only

40mm Quartz hier :+1:

6 likes

Ah, in het goud vind ik juist de sunburst beter passen, of de borsteling van de 40mm

4 likes

Dit dus. De waffle vind ik te heftig bij de powermatic in het goud. Daarnaast draag ik de gouden niet heel veel dus dan is grab en go wel zo lekker :wink:

2 likes

Aangezien ik op elk ander horloge zo goed als dagelijks een andere band zet, heb ik de prx getrakteerd op een beetje leer :see_no_evil:

5 likes

Ja idem, er werd me laatst een voor 795 aangeboden maar nog steeds best wel stijl.

Ben een beetje bang dat hij in het goud een snackhorloge gaat worden waar ik na een week weer klaar mee ben.

Verbeter me gerust als ik het mis heb :smile:

Nee man, zo’n gouden is echt verbazingwekkend lekker. :smiling_face_with_three_hearts:

Andere kleurtjes ook hoor :grin:

11 likes

Combi van vandaag

9 likes

8 likes

Lekker in de zon.

4 likes

10 likes

10 likes

Zo’n ice Blue is toch een leuk zomers horloge. Mijn blauwe is wat donker voor dit heldere weer. Maar het begint toch wat warm te worden voor een stalen bandje.

9 likes

7 likes

In het zonnetje :sunrise:

8 likes

In de doos vandaag :see_no_evil:

12 likes

Wat zijn jullie ervaringen met de PRX en watersport? :smiley: Ik lees dat ze tot 10atm waterdicht zouden zijn, maar zonder schroefkroon lijkt me dit veel…

Want?

Een schroefkroon staat niet per definitie gelijk aan een goede of betere waterdichtheid

Hele mooie combi. Is dit de 35mm quarts?
Ik wil er zelf ook 1 aanschaffen voor m’n water activiteiten in de zomer dus hoop dat deze wel goed waterdicht is :grinning:

1 like

Inderdaad, 35mm quartz! Super vet horloge voor het geld, ik ben fan.

7 likes