Tissot PRX only

Ah ja thx, was ik bijna vergeten. Ik had Tissot afgelopen zomer gemaild of er een mint groene strap aan zit te komen, maar daar konden ze niks over zeggen.

De groene powermatic is er ook al sinds begin, maar nog steeds geen Tissot rubberen band beschikbaar >:(

MoP dial😍

16 likes

De beste!

1 like

Na een jaartje mijn gouden 35 mm variant naar het blauw. Maar kom vast nog weleens in het prx clubje terug :ok_hand:

1 like

Kan prima op rubber. Weer eens wat anders!

8 likes

5 likes

Heerlijk horloge, meer heb je eigenlijk niet nodig.

7 likes

Dit is wel een mooie LE zeg!

14 likes

De prx is klaar voor de zomer :sunny: je kan er maar vroeg bij zijn :smile: mooie soepele en goed passende rubber band. Thanks @Floris155

10 likes

9 likes

6 likes

Na reeds een veilige witte en zwarte strap, nu een lekker oranje zomer :sunny: kleurtje gekozen bij @Floris155. Heel blij mee :grin: ! Bandje is lekker comfortabel, en kan in mijn ogen prima samen met het blauw, maar ook met de witte full lume PRX die ik nog heb.

7 likes

Vandaag weer op staal :metal:

4 likes

Vind ik toch mooier. Het is allemaal subjectief natuurlijk… En ik begrijp dat een rubberen of leren band comfortabel is, zeker met warmer weer. Maar naar mijn mening doet het dan af aan het ontwerp van de PRX (yep, Tissot heeft zelf rubberen bandjes, ik weet het). De PRX, heeft ook gewoon een goede, fijne en mooie bracelet.

2 likes

De stalen band vind ik ook echt een topper hoor. Maar soms wil je even afwisseling en heb diverse andere banden geprobeerd maar deze laatste is echt de fijnste merk ik.

2 likes

Waar ie op thuis hoort! :wink:

Mijn PRX is vanmiddag bij de juwelier achtergelaten voor een bezoekje aan Zwitserland (onder garantie). Het viel me op dat bij het bewegen van de rotor en ook een gek soort tikkend geluid in zat. De juwelier wist ook niet wat het kon zijn aangezien hij verder nog wel goed leek te lopen, maar grote kans dat ze er een nieuw uurwerk in gaan zetten. Benieuwd hoe lang ik hem kwijt ben… iemand ervaring hiermee bij Tissot?

Toen mijn Seastar terug mocht naar Zwitserland heb ik 6 a 7 weken moeten wachten. Dat zou (als ik in andere topics de servicetijden lees) dus redelijk meevallen :smiley:

1 like

Tissot teams up with NBA All-Star and hip-hop artist @damianlillard for a Special Edition PRX.

Niet limited. CHF 730

15 likes