Tissot PRX only

Voor iemand die naar een gouden digi lonkt maar het budget er niet (over) heeft :wink:

Casio_A171

c tissot-tissot-prx-prx-digital-35-mm-t1372633302000

Super tevreden mee!


12 likes

Blijft een prachtig horloge, alleen jammer dat de band geen micro adjustment gaatjes heeft. Valt nu een beetje tussen te los of te strak.

5 likes

Hmm das vervelend, ook de half links aan het eind geprobeerd? Of zijn dat geen half links?

Dit is overigens mijn beef met vlindersluitingen. Daar heb ik mijn Grand Seiko al eens om weggedaan.

1 like

Ja ook met de halve linkjes. Al moet ik zeggen dat ik hem vandaag wat losser had, en eigenlijk best prima zat door de dag heen :smile: alleen bij het omdoen bungelt ie overal heen.

1 like


9 likes

Over een paar maandjes is het weer zomer en zit hij waarschijnlijk weer als gegoten :smile: (of vervang je het halfje voor een hele).
Bij mij zit hij nu ook iets te los, maar zal komende maanden weer minder worden.

2 likes




8 likes

7 likes

Beetje stil hier :grin:

6 likes

Blijft lekker! Iemand nog tips voor fijne bandjes i.c.m. de groene wijzerplaat?

10 likes

Vorige week heb ik deze ontvangen van Ali, erg soepel, draagt erg fijn en sluit mooi aan, zeker voor dat geld…

En anders via DeLugs, als je ooit een groen lederen band vind voor een fatsoenlijke prijs hoor ik het graag!

4 likes

Thanks, ik ga ook maar eens bij Ali kijken.

Donker groene croc band zou hem helemaal afmaken! Beetje in de stijl van de prx met zwarte en blauwe plaat.

1 like

Kan Ko je niet helpen?

Vergeef me mijn onwetendheid, ik ben relatief nieuw hier. Wie is Ko? Heb je misschien een link naar een relevant topic? Zoek ook nog een mooie zwarte 22 mm croc band voor Breitling SOH.

Je kan alvast via de link hieronder enkele werken vinden.
Best neem je even contact via Pb @Ko-Banden

Ko-Banden

Nice, ziet er goed uit, dankjewel!

1 like

15 likes

Ijs en sneeuw.

7 likes

Even een vraagje voor de automatic PRX eigenaren hier:
Als je het horloge schud bij je oor om hem op te winden, horen jullie dan enkel de rotor draaien?

Bij mij zat een tik geluidje waardoor het horloge onder garantie is gerepareerd (wat schroefjes vervangen etc), maar nu blijkt het getik nog steeds (erger) aanwezig. Ik twijfel nu dan ook of dit wel of niet hoort.
Het lijkt mij dat je enkel de rotor moet horen, zonder een klein tikje?