Iemand wel eens gehoord van Kobold?
Ze hebben best aardige klokkies, maar de prijzen zijn wat minder aardig. Althans voor mij
Iemand wel eens gehoord van Kobold?
Ze hebben best aardige klokkies, maar de prijzen zijn wat minder aardig. Althans voor mij
best wel stevige horloges
Hahaha ja inderdaad. Helemaal mijn ding
Of Sinn UX
Is enkele jaren terug een heel schandaal rond geweest, werknemers die niet betaald werden enzo. Even googelen en je vindt het hele verhaal direct terug. Ik weet niet of het nog dezelfde eigenaar is als toen…
Hij viel mij inderdaad op omdat ie op Sinn lijkt inderdaad. Ik zag iemand op een ander forum een foto posten van wat ie droeg. Het was een iets ander model maar ik zag er meteen Sinn in.
Ok dan… wauw.
Jow! Die is lelijk😃
Het was iets meer drama dan dat
Ze hadden wel een hele coole advertentie met James gandolfoni destijds
Bestaat dit merk nog?
Klopt, het hele gedoe met de liefdadigheidsinstelling en de al dan niet bestaande brandweerwagens had ik nog even in het midden gelaten. Met de horloge fabricage zelf ging er al heel wat fout. Slechte communicatie, kwaliteitsproblemen, verbroken beloftes, …
het zal niet iedereen bekoren. Mij wel in ieder geval
De website is nog in de lucht, maar nieuwe horloges komen er denkelijk niet meer.
Als ik mij niet vergis was het een initiatief van een forumlid
Chrono24 heeft er nog wel wat op staan maar t best een stevige prijs. 2122 uuries.
Als je dat tof vindt, moet je ook eens bij UTS München kijken. Niet dat die goedkoper zijn, maar wel zonder eerder genoemde schandalen. Al lijken ze dan weer zoveel op elkaar dat ik het niet vreemd zou vinden als ze samenwerken.
5000 Bällen voor een Sinn lookalike met maar 300m WR bij zeventien mm dikte en een standaard ETA uurwerkje er in? Zonder geharde kast, zonder niks?
Dude. What the duck?
Koop dan voor de helft van het geld een echt horloge:
Holy shit.
Dit is echt extreem duur voor de specs.
Ik heb jaren terug eens naar dit merk gekeken.
Ze hebben modellen met militaire namen. Omdat deze zogenaamd door speciale eenheden gedragen worden zoals de Navy Seals.
In werkelijkheid hebben ze +/- 2 a 3 horloges weggegeven aan die lui zodat ze bovenstaande claim konden maken. Al dan niet aangedikt.
Zoals Fate al zegt koop een Sinn. Want die komen met een dikkere klok (Qua specs dan he! ) op de proppen en ze verkondigen geen bullshit bij Sinn.
Kijk maar eens naar een paar Duitse documentaires van de GSG9 op YouTube. Die hebben soms ook een G-Shock om maar ook vaak een Sinn uit de UX serie.