Koekoek

Leuke ruil gedaan met @koekoek …snel geregeld en goed verpakt en een extra Citizen bandje zat er ook nog bij :ok_hand: :blush:

Daniël bedankt!..en tot de volgende keer maar weer! :+1::slightly_smiling_face:

2 likes

Onlangs een vintage Seiko dresser overgenomen van @koekoek.
Prettig zaken gedaan en prima communicatie. Snel en netjes verpakt ontvangen, en bovendien is het een erg leuk klokje in 't echt.

Zonder twijfel een aanrader!

1 like

Vandaag is een keurig verpakte Seiko op de mat gevallen, die ik van @koekoek heb overgenomen. De deal was vlot geregeld en het horloge snel verstuurd, dus een topdeal.
Bedankt Daniël, zo doe ik graag zaken :wink:

1 like

Netjes de schakels ontvangen voor een SKX031.
Nette communicatie en goed verpakt! Dank @koekoek!

1 like

Is @koekoek horlogemaker tegenwoordig? :rofl:

5 likes

Een koekoekshorlogemaker dacht ik

Moest 'm laatst nog uit de brand helpen met een paar wijzers, dus… Bijna wellicht. :wink:

1 like

Mooie reacties mede freaks :+1:
Ook jullie zijn Top. :grin:

1 like

Vintage Seiko band van Koekoek gekocht,
Fijn contact, snel en goed verpakt geleverd.
Bedankt Daniel, Top :+1:

1 like

Even samenvoegen @jur @Jurgen

Koekoek

Forum lid Koekoek (Daniel) = Top. :+1:
Goed contact, en snel geleverd.

1 like

Weer een deal met @koekoek gemaakt…Mooie zeldzame Seiko vintage van hem overgenomen :+1::blush:

Hij wilde hem al gelijk opsturen voordat het geld er was …Top om bij @koekoek een horloge te kopen…Bedankt weer! :smiley:

1 like

Vandaag mijn eerste deal met Daniel (@koekoek ), makkelijk, duidelijk en snel. Wat wil je nog meer?

Een aanrader wat mij betreft dus! :+1:t4::+1:t4::+1:t4:

1 like

Schitterende Lord Marvel overgenomen van @koekoek. Meteen goed contact en oplossingsgericht toen bleek dat de wijzers niet helemaal goed synchroon liepen. Een rimpelloze deal maken is eenvoudig, de echte top HF’ers tonen zich wanneer er iets met een horloge aan de hand is.

Danke!

6 likes

Twee banden overgenomen, en de volgende ochtend gelijk op de mat. Goeie communicatie en een goede prijs. Het is hierboven al meerdere malen gezegd maar een topverkoper!

1 like

Jubilee band overgenomen van @koekoek. Prettig contact en snelle verzending!

1 like

Wederom een transactie met @koekoek, (2 horloges zelfs deze keer…) naar tevredenheid verlopen.
Eerlijke communicatie en nette prijzen; ook hier weer een aanrader :+1:

Bandje gekocht van @koekoek .Alles verliep hartstikke vlot.

Graag tot een volgende keer😊

Koekoek is geweldig! Goede gast die goed bezig is.
Een aanwinst en aanrader.:+1:t2:

5 reten

Seiko Lordmatic overgenomen van Koekoek. Hij woont redelijk om de hoek, dus een afspraak was snel gemaakt.
Nette en fijne deal

1 like