Koekoek

dames horloge van Daniel overgenomen, dinsdag besteld vandaag in huis. top communicatie en snel handelen :+1:

1 like

Een ruil met DaniĆ«l gedaan maar volgens mij klopt er iets niet :face_with_monocle: ā€¦Heb je een kwarts in de Seiko Samurai gedaan?? Hij loopt al meer dan 48 uur op de seconde preciesā€¦ niet te filmen :crazy_face: ā€¦en wat een apparaat is het :star_struck: ā€¦Was weer fijn zaken doen DaniĆ«l :ok_hand: ā€¦Tot de volgende keer :+1::grinning:

@koekoek

3 likes

3 project horloges overgenomen van Daniel. Goede communicatie en snel afspraak gemaakt. Hij woont niet ver weg, dus horloges bij hem opgehaald.
Symphatieke gast, waar ik in de toekomst nog wel een keer zaken mee zal doen. Aanrader!! :+1::+1:

1 like

Twee dameshorloges overgenomen van Daniel. Vlotte communicatie en afhandeling. Zeer content mee. Dit waren vast niet de laatste overgenomen horloges.
Thanks @koekoek !

1 like

Twee gespjes overgenomen van @koekoek, vlotte transactie en een aanrader! :+1:t3:

1 like

Horloge overgenomen van Daniel. Vlotte reactie, snel tot een deal gekomen en ook snel een verzendbevestiging ontvangen. Super verpakt ook. Gewoon prima verzorgt deze deal.

Bedankt @koekoek!

2 likes

Een Certina van @koekoek overgenomen. Deal was snel gemaakt en vanmiddag het horloge al binnengekregen. Keurig netjes verpakt. Fijn zakendoen met Daniel. Nog bedankt.

1 like

@koekoek
Beste Koekoek,

Jij koopt een horloge op marktplaats. Ik verstuur het direct op en het komt volledig functionerend aan, Vervolgens kom jij 10 dagen later aan met een claim dat de datum niet meer volledig verspringt.
Het horloge was toevallig voor de verkoop door een medelid van HF nagekeken en schoongemaakt. Daarna kom jij aan met claim van verborgen gebreken dus toen heb ik de communicatie afgekapt. Ik ben best bereid om kopers tegemoet te komen maar je kan toch geen garantie eisen dagen na ontvangst van een item.

Buiten dat heb je daarna nooit kenbaar gemaakt wie je was. Ik vind dat kritische reacties ook nuttig zijn dus daarom mijn repliek op jou relaas. Geen prettige en realistische koper naar mijn mening.

3 likes

Ik wist niet toen ik het horloge kocht dat jij de verkoper was. Zoals ik uitlegde staat de dag na een paar dagen pas scheef, maar het is wel een probleem dat na een paar dagen steevast terug keert. Na instellen van de dag staat hij recht maar na een paar dagen gaat het mis. Vandaar dat ik je ook pas na een paar dagen een berichtje stuurde toen het 100% een terug kerend probleem bleek te zijn in plaats van meteen al moord en brand schreeuwen. Ik denk dat ik me als koper juist heel redelijk opgesteld heb dus.

Ik heb zelf ook helemaal geen trek in gezeur en verwacht geen garantie. Maar ik verwacht wel een horloge dat is zoals beschreven en dat gebreken vermeld zijn. Het is erg toevallig dat het horloge net kapot gegaan is op de dag dat ik hem kreeg. Nu heb je volgens mij wel een boel horloges en kan het je over het hoofd gezien hebben. Maar ik vind het jammer dat je je als verkoper niet wat wel willender opstelt als er iets mis blijkt te zijn met een horloge.

Dus ja ik verwacht wel een horloge dat bij aankomst is zoals beschreven. Dat kan iedereen hier van mij als verkoper ook verwachten. Als mij dat een moeilijke koper maakt tja, dan moet je mij als koper maar mijden :wink:

1 like

Heb een bandje verkocht aan @koekoek
Vlotte en nette communicatie en de betaling werd vrijwel direct in orde gemaakt.
Fijne deal en voor herhaling vatbaar :+1:t3:

1 like

Band van Daniel @koekoek overgenomen en dat ging erg goed. Aanrader! :+1:

1 like

Horloge gekocht van Daniƫl @koekoek.
Vlotte communicatie en goede levering.
Aanrader!

1 like

Horloge gekocht van Daniel @koekoek. Fijne communicatie en de volgende dag had ik het al binnen. Prima!

2 likes

Ook hier een vlotte en fijne deal met @koekoek gehad. Aanrader!

1 like

Gisteren een mooie vintage Seiko 5 Sports gekocht van @koekoek.
Snelle deal voor een goede prijs . :+1:

1 like

Bandje verkocht aan Daniel. Snelle betaling en puike communicatie.
Top

Bedankt @koekoek!

1 like

Een paar bandjes aan @koekoek verkocht; supersnelle betaling en fijne communicatie. Een aanrader :+1:

1 like

Prettige transactie met @koekoek. Aangekocht horloge keurig ingepakt en erg snel verzonden. Bedankt!

1 like

Ik heb een zeer aangenaam verlopen koop gedaan bij @koekoek. Keurig horloge, waar hij uitgebreid van heeft beschreven wat er mis mee is en zou kunnen zijn. Bovendien werd ik bij hem thuis getrakteerd op een bonuscollege en een hoop moois om te bekijken, zodat ik als beginneling een grote stap verder ben in mijn beeldvorming over horloges en het leren kennen van mijn eigen voorkeuren. :smirk:

DaniĆ«l, we pesten je wel met je ā€˜handeltjeā€™ in ouwe Seiko-rommel, maar je hebt je wat mij betreft meer laten kennen als liefhebber die er veel in ziet om leuke horloges met een eerlijk verhaal bij mensen terecht te laten komen die er plezier van zullen hebben, dan als iemand die voordeel wil trekken uit de handel. :+1:

2 likes

Een prachtige Seiko 7A chrono van Daniel @koekoek overgenomen. Een onzettend leuk horloge voor een mooie prijs. De communicatie was helder en vriendelijk. Gisteren bij een locatie die voor ons beiden goed bereikbaar was afgesproken, even een praatje gemaakt en de overdracht gedaan. Helemaal tevreden, zoals ik inmiddels gewend ben van Daniel. Aanrader dus. :smile: :+1:

1 like